Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 46 van 250

Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wat wil je kwijt.

kaskai schreef:vologens mij vliegt de site er steeds uit want ik heb het ook
O, gelukkig, ben blij dat ik niet de enige ben, de site kan misschien de snelheid niet aan :| :P
Vampsessed schreef:Omg, Ik heb zojuist een mannelijke sim gemaakt, en oh my gosh ik wordt verliefd op een SIM !!! :o (Was hij maar echt...)
hmm..dat heb ik bijna iedere keer...hehe...eindelijk een programma waarin je je droomman kan maken, maar helaas...hij is virtueel :laugh :sweatdrop
redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Spiderlady13 schreef:
kaskai schreef:vologens mij vliegt de site er steeds uit want ik heb het ook
O, gelukkig, ben blij dat ik niet de enige ben, de site kan misschien de snelheid niet aan :| :P
Vampsessed schreef:Omg, Ik heb zojuist een mannelijke sim gemaakt, en oh my gosh ik wordt verliefd op een SIM !!! :o (Was hij maar echt...)
hmm..dat heb ik bijna iedere keer...hehe...eindelijk een programma waarin je je droomman kan maken, maar helaas...hij is virtueel :laugh :sweatdrop
Tja niet alleen je droomman, heb mezelf een x nagemaakt als sims(mn vroegere ik die knap en jong was :$ )en toen ook mn exen als sims nagemaakt en me er opuitgeleeft :applaus
Uhm ik bedoel het liep niet zo geweldig met ze af :twisted Mijn wraak was zoet :lol :lol :lol :lol
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Tja niet alleen je droomman, heb mezelf een x nagemaakt als sims(mn vroegere ik die knap en jong was :$ )en toen ook mn exen als sims nagemaakt en me er opuitgeleeft :applaus
Uhm ik bedoel het liep niet zo geweldig met ze af :twisted Mijn wraak was zoet :lol :lol :lol :lol
WHAHAhaaaa !! DAT GA IK OOK DOEN ! :twisted
Ik ga hem vermoorden met alle mogelijke dingen: verdrinking, honger, ouderdom, en als laatste BRAND :twisted
ja sorry ik haat hem kapot
Afbeelding
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Pff... ik wilde beginnen aan mijn huis voor de huizenbouwwedstrijd, maar helaas :| ik moest eerst de patch installeren, en dat ging nogal vreemd (hij is nu nog bezig ofzoiets :S) en nu is het al weer bijna half 9 ..... het komt morgen wel :glare
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten