Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 44 van 108

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Bij mij zijn jongens juist super grappig als ze melig zijn xD

@Evelien
Oo... Ik wou dat ik dingen via internet kon kopen ;O (Ik kan het wel, maar meestal 9 van de 10x pas ik het niet ;()
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

^
Bewerk je post anders ;)

^^
Wees blij ;O

Dat rotjoch zag me fietsen, hij ripe echt zo;"Eey Sanne! Kom 'ns hier een geef me een zoen", :glare
Ik haat 'm zo erg.
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

^ Loop dan naar hem toe en dan weer weg. Maak hem lekker gek zodat hij dan ophoud :lol Misschien is hij wel stiekem verliefd op je :fluit

Die nieuwe zomercolletie van H&M is echt zó gaaf. Maar ik sta nog in schulden van mn ma... Alhoewel, ze begint er niet meer over :fluit

*Moet nog iets van 70 euro terugbetalen :fluit )
Love your life
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^ Vind ik dus ook! :laugh daarom heb ik ook dingen besteld. :D Maar eigenlijk wil ik nog veeel meer bestellen, maar daar heb ik het geld niet voor :(
Dat wordt dus wachten tot volgende maand, als ik weer kleedgeld heb.. :sleep

@ Sanne
Da's echt kut. :( Hmm, misschien zou je dat dan juist moeten doen.. dan wordt ie wel bang :twisted
Charge
Oplichter Oplichter

Ik krijg geen kleedgeld. Mijn ouders betalen eigenlijk alles voor me. Behalve dingen die ik niet echt nodig heb zoals de sims 3 enzo.

En ik haat jongens die dingen naar je roepen. Bij mij gaan ze de ene keer fluiten en de andere keer weer lelijk! roepen. Maarja ik trek me er niet echt iets van aan ofzo. Het is toch alleen maar aandachttrekkerij. En die gasten roepen zelfs naar oude oma's dat ze lelijk zijn. Hoe bedoel je vaag xD
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Omg, :wub Ik hou van mijn moeder, ik hoef het allemaal niet terug te betalen :wub Ze betaalt het voor me :wub En mijn kleedgeld gaat ook omhoog en ik krijg nu ook meer zakgeld, alleen dan per kwartaal ipv per maand :wub

In April krijg ik mijn kleedgeld dus weer, dus dan heb ik meer geld om te shoppen :wub En ik heb ballerina's nodig :O Ik leen ze nu elke keer bij mijn zus maar die word er ook gek van :sweatdrop Volgens mij zijn de strippenkaarten nog geldig dus dan kan ik in t weekend misschien wel even met mijn sister gaan *als ik haar lief aan kijk* :sweatdrop Moet echt snel een OV aanvragen...
Love your life
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

In dat boekje zitten echt super leuke setjes die ik móet kopen! Zometeen even inscannen en laten zien. edit: okee, ik post ze morgen wel. Nu echt geen zin meer in :P
OMG ik heb zin in de zomer! Ö

Laatst gewijzigd door Nona op wo 23 mar 2011, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
DIRECTIONER.
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Vandaag lekker gewinkeld in het centrum :) Zes tassen vol met kleding, make-up en andere troep. En het leuke was: De helft van alle dingen hoefde ik niet eens zelf te betalen! Ik hou van mijn stiefmoeder :swing . Alleen het stomme was dat een vestje net iets te klein was, terwijl ik die juist zo leuk vond. :glare
Simmielove

^
Ik dus niet, heb weer zin in de winters...

Ik haat zomers zoo erg, en dan vooral zwemmen enzoo... (dat heeft een reden, en als je die heel graag wil weten, PM me dan) en dan word het weer warm ;(
Ik ga nu al haast dood van de hitte en het is pas (ong.) 18°C, ik vraag me echt af hoe ik de zomer door zal komen ;(

En dan moet ik weer winkelen, bah! (voor betere kleding zeg maar :()
Afbeelding
Charge
Oplichter Oplichter

^ haha, dan ben ik dus niet het enige meisje die niet van winkelen houd :P

Ik kijk juist uit naar de zomer. Ik ben nogal een koukleum dus vandaar. Maar ik moet binnenkort echt weer wat buikspieroefeningen doen. Ben de laatste tijd wat aangekomen door te weinig beweging ( pfeiffer enzo) :(

De gymleraren bij ons op school vinden dat ik goede buikspieren heb xD. Niet dat ik een wasbordje heb ofzo, maar ik ben goed in dingen waarbij je je buikspieren moet gebruiken ;)
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^ Oooo bah, ik snap helemaal wat je bedoelt :O Alleen ik heb nul ervaring daarmee. Dus ik heb geen idee ;o

@ shopgedoe
Ik hoooooouuuuuuu van winkelen :laugh Ik word helemaal blij van nieuwe kleren en als ik terug kom van de stad met veeel tassen, word ik ook helemaal blij :wub Alleen het nadeel is dat als je één keer veel koopt, je meteen blut bent.. ;o Oké, oppervlakkig, ik weet het :sweatdrop Maar ja, boeiend :sweatdrop

Ennnn ik hou van de zomer :wub Ik word helemaal blij van die warme, zonnige weer :wub kan niet wachten tot het écht zomer is :wub
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Me <3333 summerr :D Ik vind die winters maar niets, vooral de Hollandse winters :S En dan kan ik me plateauslippertjes aan :woot

@shoppingtalk: Ook zo'n ding aar ik van hou :D Vooral manga :p Nee, echt, als ik uit de stripwinkel kom met een nieuwe aanwinst voel ik me altijd zo... wauw. Alsof ik zweef :) Maar ook van sieraden kan ik nooit genoeg krijgen :D O, en zonnebrillen :wub En slippers, daar ben ik echt verslaafd aan XD en als ik een leuk t-shirtje vind kan ik die vaak ook moeilijk laten liggen :p
Ik ben niet zo gauw blut (gelukkig), omdat ik vaak 2x nadenk voordat ik iets koop ;p vaak vind ik het dan te duur (ook al zouden anderen het een spotprijsje vinden) en wacht ik tot het in de uitverkoop is. En dan.. Katchingggg!! :laugh

Het liefst shop ik in de zomer :p

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op do 24 mar 2011, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie