pipapanda13 schreef:Heb net op de motor met mijn vader gereden
da's echt zooo geweldig lekker hard op een dijk
en ik heb een nieuw T-shirt van converse
V ik zat net ook nyancat te luisteren/bekijken/haten :3
Ik heb gisteren, eergisteren en 3 dagen geleden ook aardig lang op de motor gezeten, 700 kilometer in Engeland , Nederland, Belgie en Frankrijk
Haj! Ik zit in de lobby van mijn hotel @ Barcelona
Best heet hier.. En mijn vader is net bij de metro gezakkenrolt, maar hij had niets in zijn beurs zitten dus die mensen gooiden de beurs terug en zeiden sorry
Raar hoe snel ze dat doen en eng
Btw.. Ik kom morgen weer terug & ik kan niet inloggen op eBuddy
dat ik me niet kan inloggen op msn
al de hele dag niet
op een andere waar ik nooit iets mee doe wel maar op deze niet zelfs niet op mijn lap!
hopelijk kan het morgen wel anders word ik gek
Het was letterijk een ramp bij de Karwei ><
Mja, we stonden wel geparkeerd naast een super auto! (Citroën Dyana V6 als ik het goed heb )
Hij was echt super leukkk
^^ had ik ook al geprobeerd, willen beide ook niet
naja, was net van der vorst ziet sterren aanhet kijken en dan komen die Ymke en die blondleeg hoofd langs van echte meisjes in de jungle :'3 ik vind ze echt dom over komen :3
de nieuwe firefox zuigt nual
je kan als je terug gaat zegmaar, alleen op die pijltjes klikken eerst kon je nog verder terug gaan met 1 klik(daarmee moet ik dus ook weer mijn liedjes op youtube zoeken) en das irritant
Ik wordt zo opgehaald, dan naar brabant. (JOS IK KOM JE HALEN.) En dus 2 uur onderweg T.T
En ik ga gwn film kijken in de auto.. En.. OHJEE, IK MOET NOG DINGEN INPAKKEN. Whaaaaaa...
ik weet nog steeds niet wat er goed is maar ja, slecht geslapen misschien maar 3 uurtjes van alle tijd dat ik in me bed gelegen heb.
Vandaag me zusje jarig weinig zin in verplicht thuis zijn
maar goed gisteren had ik wel een leuke dag:)