Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 43 van 108

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

^
Idd xD
Maar ik ben meestal ook zo ;P
Komt doordat ik eigenlijk alleen maar met de jongens om ga xD
Vandaag ook weer :lol
Nuja, je hebt dan wel altijd lol ;D

Ze vinden het bij mij echt raar dat ik niet van winkelen houdt en dat ik geen make-up heb/draag xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

^ Bij mij vinden ze dat niet vreemd ;o
Ik ga ook meestal met jongens om, maar die zijn niet zo doordenkerig meer :p Waarschijnlijk zijn ze al uit die fase gegroeid, of zoiets, ik hoor ze er in ieder geval nooit over. Wel gaat het altijd over dode dingen.. En dan gaan ze lachen als ik zeg dat ik dat eng vind :o

v Niet dode dieren, dode dingen. Dus ook mensen die in hun hoofd gestoken worden en waarvan de hersenen eruit puilen, of ogen die ontploffen enz.

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op ma 21 mar 2011, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^^dat hoor ik echt altijd xD ik haat winkelen en make-up. hoewel ik vooral dat 'familie' winkelen haat. als het snel gebeurt... is het leefbaar :flapper
^ ik vind dode dieren niet eng, maar het is nou niet echt smakelijk eten xD
bij ons zijn het vooral van die meisjes :| heel irritant. gelukkig is het nu weer ietsjes minder*
. bij ons vinden ze het ook stoer om te 'roken' . wat dus gewoon stoerdoenerij is, en het blijft alleen bij praten.

* een heeeel klein beetje minder. ze blijven even erg. Zucht
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove

^
Wacht maar tot ze in de pubertijd komen xD

Ik heb altijd meer naar de jongens 'getrokken', geen idee waarom, mijn moeder vindt het ook niet meer erg dat ik geen vriendinnen heb ofzoo, want ik heb er geen last van. Ik heb ook weer een nieuwe vriend erbij xD
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Oeh oeh
ik mix altijd ;D
de echte 'vriendengroep' bestaat uit 3 of 4 meisjes en 4 jongens, maar ik ga gwn met iedereen uit de klas om eigenlijk. Behalve de 'tutjes' zoals we ze noemen, wat een t****meisjes
aardig uitgedrukt :sleep
naja
ze vinden zichzelf helemaal stoer en zijn super arrogant enzo
terwijl ze heel lelijk zijn blablabla
Afbeelding
Monstermummie
Oplichter Oplichter

marlinde schreef:
Monstermummie schreef:^ Och kind ( xD )
is het raar als ik nu moet denken aan een oud omaatje :P ? ik heb iemand in mijn straat wonen die dat echt kan zeggen, maar ze is wel heel aardig :)
en dat zeggen ze bij mij ook echt. of gaan ze keihard lachen, zodat je helemaal in de war raakt ( ik snap soms niet meteen wat er nou o grappig aan is).
maar ik lees geen meidentijdschriften. nu nog niet tenminste 8-) ben ook nog maar 11 ;)
Sorry voor powerpost :$

xD Nee je moet nu denken aan een twaalfjarige die graag 'oud' speelt :P

Voorbeeld:
Ik had een hockeystick en toen deed ik alsof ik mijn oude ik uit de toekomst was xD
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^ xD ik kwam in de buurt xD

de tutjes in mijn klas zijn erg :o . ze scheppen telkens op. En ze vinden zichzelf super. Maar eentje was 'verstoten' uit haar 'vriendengroep'. en nu is ze wel heel aardig, en trekt ze met ons op :)

V bij ons zijn de tutjes de bovenste laag. precies andersom dan op jouw school :| echt vrselijk :glare

Laatst gewijzigd door marlinde op ma 21 mar 2011, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove

Die van ons staan boven aan, denken dat ze knap zijn, zijn ongelofelijk arrogant, als je niet 'mooi' of dik bent moet je gepest worden, ook als ik anders bent enzo.

Ik haat hun echt.
Vooral die ene jongen uit mijn klas, hij moest vandaag naast me zitten met bio :'(
Het zat de hele tijd aan me, of schopte me, hij moet echt aandacht hebben, en hij's super irritant
Afbeelding
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

^ Gnagna, was sich liebt, das nekt sich (krijg ik altijd naar mn kop geslingerd als ik mij mn ouders klaag over dat de jongens me pesten) Betekent; wat je liefhebt, dat irriteer je. Duits spreekwoord.. Het Nederlandse is dit; Meisjes plagen kusjes vragen ^-^
Samenvatting; Misschien vind-ie je wel gewoon aardig :p
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik heb meer jongens vrienden dan meisjes :$
Jongens hebben gewoon over het algemeen minder zorgen, en maken zich minder druk om iets. Vind ik heel fijn. :D Maarja, soms kunnen ze echt zó vervelend zijn.. Maar ze staan er altijd voor je als je ruzie hebt :wub
Afbeelding
DIRECTIONER.
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Oja, wie zegt dat meisjes meer roddelen dan jongens, heeft het mis :sweatdrop Volgens mij roddelen jongens bijna meer dan meisjes, alleen vinden zij het niet erg als anderen het horen :sweatdrop

Heb net een H&M bestelling gedaan, heb vijf dingen besteld: leuk topje, zwart basic vestje, bikinitop + bikinitanga en een jurkje :wub

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie