Noooooooo. T___T
Het onweert als een gek, maar moet zo werken. Lekker buiten in de regen de hele ochtend.
Alsof ik zaterdag nog niet genoeg verzopen was en dan is er ook nog zo''n achterlijke kerel die een beetje stoer naar buiten kwam en zei "Wanneer ga jij je uitlaat laten maken, vriend?" in de stromende regen tegen mijn vriendje. -_- Ik: "Hij is over twee weken afgeschreven, meneer." en toen zei hij "Dan ga je maar verder staan, anders bel ik de politie." *zucht* dus ik weer "Meneer, Ik loop niet voor me lol door de regen en de kou iedere dag en ik ben altijd BINNEN een minuut weer weg." Werd hij megakwaad en zijn vrouw door het zolderraam krijsen, maar daar ging ik niet eens op reageren. Klagen over overlast en dan zelf gaan lopen schreeuwen door je straat.

Wat me meer stoorde was dat die man zomaar aanneemt dat het geld ons op de rug groeit en dat hij gaat dreigen onze enige auto af te laten nemen. Wat is er toch misgegaan met de vriendelijkheid van de samenleving de laatste paar jaren? Meh, anyways. Geen zin op het moment. Veels te koud, veels te nat en begin ook een beetje ziek te worden. Het lijkt wel frickin' herfst.