Oké, toen ik 10 was wist ik niet eens wat g**l betekende, of ligt dat dan aan mij?
Maarja, ik lees het tijdschrift zelf ook nooit, vind het idd veels e seksisitisch met die ingezonden brieven en die andere verhalen die erin staan boeien me niet echt
Doe mij maar de STARS ;p
Nako schreef:Beste Girlz!
Ik ben een meisje van tien en ik heb een vriendje van acht.
alleen dat vriendje is ontiegelijk g**l en wil me heel graag ontmaagden
ik wil het zelf ook wel maar waar moet ik dat doen?
ik zat al te denken aan een bos ofzo maar dat is zo nat.
help me??
Dat was hem dus
Tja, zo begin je eens te denken, wat in het tijdschrift is dan wel echt waar...?
Zelf vond ik vroeger de Cosmo Girl altijd super leuk, nu lees ik meestal de LINDA van mijn moeder en vooral veel Glamour en engelse Teen Vogue. Dat laatste is zó leuk! (en goed voor je engels )
Ik las de Girlz ook nooit, veel te dom Eigenlijk zijn al die meidentijdschriften hersenloos, maar ja, sommige zijn nog wel leuk. Maar de Girlz is gewoon te erg.
Nako schreef:Beste Girlz!
Ik ben een meisje van tien en ik heb een vriendje van acht.
alleen dat vriendje is ontiegelijk g**l en wil me heel graag ontmaagden
ik wil het zelf ook wel maar waar moet ik dat doen?
ik zat al te denken aan een bos ofzo maar dat is zo nat.
help me??
Dat was hem dus
En wat was het antwoord van de persoon zelf?
Je bepaalt zelf wanner je er klaar voor bent.
Maar dat is niet als je tien en acht bent.
Wacht er lekker mee tot je ouder bent.
Hoef je je ook niet druk te maken waar je het gaat doen
Dat is te erg gewoon Ik heb het ook bijna nooit gelezen, op een enkele keren na. Er staan altijd van die rare dingen in, zoals dat dus
Doe mij maar de Stars en Glamour
^ Och kind ( ), ik weet wat je doormaakt. Al teken je een verkwast, denken ze dat het een p***s is. Zeg je: "Ik moet dit even doen" denken ze door. Zucht.
is het raar als ik nu moet denken aan een oud omaatje ? ik heb iemand in mijn straat wonen die dat echt kan zeggen, maar ze is wel heel aardig
en dat zeggen ze bij mij ook echt. of gaan ze keihard lachen, zodat je helemaal in de war raakt ( ik snap soms niet meteen wat er nou o grappig aan is).
maar ik lees geen meidentijdschriften. nu nog niet tenminste ben ook nog maar 11
^ Maar de Glamour is echt leuk hoorrrrrrrrr. Moet je echt lezen Ik heb er een abonnement op en dan krijg je korting in winkels etc. En het maakt toch ook niet uit dat je pas 11 bent?
Het mindere van de Glamour is dat als ik het lees, ik gelijk de kriebels krijg om naar de winkels te rennen, maar dat zal wel aan mij liggen