superfan schreef:
maar ik kon die ook kopen maar wou hem niet
( in amerika kost die maar 126 dollar)
Dat is wel heel goedkoop(omgerekend ong. 92 euro). Dat zal dan wel met een abbonement zijn van een amerikaanse provider, want de losprijs is ong 750 euro.
superfan schreef:haha maarja niks voor mij teveel geshow je hebt een gsm nodig om te bellen meer niet daarom heb ik een star
Je hebt wel gelijk. Het eigenlijk meer een soort kleine computer waarmee je ook kunt bellen, i.p.v een telefoon met wat extra dingetjes.
Van één ding ben ik zeker, hij is z'n prijs helemaal waard.
superfan schreef:
maar ik kon die ook kopen maar wou hem niet
( in amerika kost die maar 126 dollar)
Dat is wel heel goedkoop(omgerekend ong. 92 euro). Dat zal dan wel met een abbonement zijn van een amerikaanse provider, want de losprijs is ong 750 euro.
superfan schreef:haha maarja niks voor mij teveel geshow je hebt een gsm nodig om te bellen meer niet daarom heb ik een star
Je hebt wel gelijk. Het eigenlijk meer een soort kleine computer waarmee je ook kunt bellen, i.p.v een telefoon met wat extra dingetjes.
Van één ding ben ik zeker, hij is z'n prijs helemaal waard.
emm nee met provvider denk iets goedkoper weet nie meer
Ik heb mijn lg vieuwty weg gegooit kloten telefoon en heb nu al een tijdje samsung star querty.. maar ik mag in juni verlengen en zit er over na te denken om de samsung galaxy s te nemen