Ik wil niet weer zeiken over EA maar net een familie verhuisd .... mijn god ... echt schandalig hoe EA tegenwoordig updates released en volgens mij niks test of gewoon geen idee meer heeft waar het mee bezig is.
Ga er verder ook maar niet op in: ik moest het effe kwijt
hiki schreef:Ik wil niet weer zeiken over EA maar net een familie verhuisd .... mijn god ... echt schandalig hoe EA tegenwoordig updates released en volgens mij niks test of gewoon geen idee meer heeft waar het mee bezig is.
Ga er verder ook maar niet op in: ik moest het effe kwijt
Mijn spel ligt nu ook in de kreukels nadat het patchprogramma meldde dat ik niet van 2.3 naar 2.3 kan updaten... en dan loopt ie vast waardoor er weer een hoop bestanden missen.
ik ging net effe op Peggyzone kijken en wat zie ik... een kerstmuts met een heel leuk kapsel eronder en nog gratis ook!!! Peggyzone weet wat simmers willen zonder geld te vragen, Peggyzone Rocks ze hebben altijd leuke haren
Mij maakt het niet meer uit eerst kon ik ook niet op starten die volgende dag wel,ik had eerder een opslag bestand verloren met mooie familie, mooi huis enz door foutcode 16.
Ik startte op wat blijkt dat verloren opslag bestand is terug met alles er op en er aan. Heb verder ook geen problemen meer met opstarten opslaan of andere dingen.
Dus mij maakt het echt niet uit meer ben zo blij dat die familie terug is.
dat is gewelding djon black
zoiets had ik ook maar die fam had 10 generaties en nu speel ik niet meer met die fam rede 1: er zijn in eens 5 generaties van die stamboom verdwenen rede 2: ik heb nu leukere families :mryellow:
Huh?
Beetje vreemd dit.
Leg ik een knoop in het koordje van mijn mp3-hoofdtelefoon, is die er binnen tien minuten uit...
En normaal komt er júíst een knoop in dat koordje....