Bij mij is dat ding boven aan nog niet veranderd ;o
Nu pas thuis, komt dit keer neit door school maar door mijn moeder, iig, weer gewinkeld, hoeft het de komende tijd niet meer. Heb er 1 zelfdesoort shirtje bij als ik nu heb en 2 van dat soort "overhemden". In het wit en lichtblauw, en we hebben al een halsbandje gekocht :X
Hij is super schattig, en verstelbaar, dus super handig voor de pup <3
Ik heb de helft betaald en mijn moeder de andere, omdat we hem beide erg leuk vonden, en mijn vader moet er natuurlijk ook mee lopen hihi.
Und mijn leren jack is geweldig <3
Eindelijk iets wat ik helemaal super leuk vind, eindelijk ook echt iets wat bij mijn style past
raad eens wat de bezorger heeft afgeleverd uit Hongkong vandaag... Hij vroeg nog of we bami hadden besteld, LOL. Maarnee, het was het cosplaykostuum dat ik heb willen dragen voor EFF afgelopen zaterdag. Jammer dat het nu binnenkomt, maar aan de andere kant heb ik m gepast en het bloesje en het rokje waren te klein (het jasje paste wel goed, en daar ging het eigenlijk allemaal om. het bloesje was gewoon simpel wit en het rokje zwart). Maargoed, ik ga maar ns contact opnemen met de site en vragen of ik 'm voor een maatje groter kan ruilen. Geen idee of het kan, maar het is het proberen waard. En bovendien heb ik toch tijd zat, het volgende geplande evenement is pas volgend jaar weer.
en mijn training van vandaag is afgelast omdat de velden door de regen zijn omgetoverd tot een gigantische modderpoel. ach, ik had toch niet zo veel zin vandaag.
Ik heb vannacht tot in de details een rollenspel 'The Hunger Games' bedacht, maar ik zie het niet zitten om het te organiseren. Iemand interesse? Want dan mag je me gerust pm'en.
^
Er is ooit al eens een hunger games db geweest 'De hongerspelen'
Alleen is die niet verder gekomen als de karakters, maar volgens mij bestaat die wel nog.
Net een cakerecept geprobeerd van 2 minuten in een beker, gelukt, maar echt niet lekker. Smaakloos.
Woooyeahh, alle pw's gehad van deze weeek!
Ik heb nog maar 2 cijfers terug, een 8,8 voor geschiedenis en een 10 voor Engels. ;3
En ik ben ook door naar de klas van Cambridge Engels!
Oké, vanochtend overgegevne, op school ook bijna, nu gelukkig weer ietsje beter en genieten van de muziek <3
Zometeen ook maar even een nieuwe banner & ava maken. ;D
Blegh ><
Wil ik een spelletje voor de Xbox testen werkt het niet, we hebben zo'n """""geweldig""""" ding zodat de PS3 en de XBOX op dezelfde dingen zijn aangesloten, ik de PS3 en de Wii ook nog aangezet, niks doet het, en ik wilde echt graag dat spelletje spelen. GHO±OIRU)'%(4907)(#" ><
Okay, op ons netwerk van internet zit een virus. Die ene die bankgegevens en alles achterhaalt. Nu zit ik dus op een proxy server en alle drie de computers moeten worden ge-backupt en helemaal overnieuw worden geïnstalleerd omdat de enige manier is om het hardnekkige virus weg te krijgen
En m'n vader zit in Duitsland en kan het nu dus niet doen, ik ben echt bang de de rekeningen straks leeg zijn ofzo.
Vanavond naar literaire avond met Arthur Japin, totaal geen zin. Maarja. Nu Engels leren want morgen een VT.
De hond van de buurman heeft een van mijn konijnen gedood, en de ander zijn we nu kwijt.
Nu is het derde en oudste konijn nog maar alleen, stomme hond!
Mijn moeder wil me vrijdag niet ziek melden dus kan ik wel janken, ik wed namelijk dat ze me gaan pesten enzo en me helemaal nat maken. En een paar gaan zich al ziek melden dus dan ben ik alleen. *** moeder
De bult onder me arm word alleen maar erger.
Had hem open laten snijden bij de huisarts wat epic zeer deed, maar hij is gewoon weer teruggekomen. Kan nu vrij weinig met me arm, bewegen doet zeer. Lopen doet ook pijn, want dan staat het alleen maar strak. Trekzalf en antibiotica wil niet helpen.. Word er een beetje ): van. Kan niet eens me hondje optillen om hem te knuffelen. D:
Weer buikpijn, en weer misselijk. ;m;
Ik heb gewoon al 2 weken dat ik me niet lekker voel.. Njah ik ga mijn vader vragen of hij school kan bellen want ik voel me echt beroerd gewoon.. ;s
V Njah, er zijn heel veel ziek, dus denk dat het gewoon buikgriep is.. ;p
Laatst gewijzigd door Liza op do 26 apr 2012, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
^Waarom besluit je dan niet om even langs de dokter te gaan?
Vandaag op werk een relaxte dag, vooral de middag. Nu zit ik op de uitleen balie en daar komen niet zo veel mensen! Duss kan ik even wat dingetjes gaan regelen die ik nog moet doen