Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 39 van 250

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Vanavond maar weer eens vroeg naar bed. 23:00 samen met vriendje lief slapen, morgen 8 uur bij de dokter zijn om weer bloed te prikken T...T Moet nu om de drie maanden. Bleh.

Daarna met mama boodschappen doen, naar mijn ouders huis, met de hond spelen en praten met mams, en dan naar huis toe lekker simmen! En morgen ook voor het eerst bloemkool maken :D! * hoop dat het lukt*
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik heb niet eens een antwoordenboekje van wiskunde *jaloers*

Zo slapen, gelukkig morgen tot 1 uur ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

AnsjJ2 schreef:morgen 8 uur bij de dokter zijn om weer bloed te prikken T...T Moet nu om de drie maanden. Bleh.
Ik weet hoe het voelt :S

Ik ben de afgelopen jaren ontelbaar veel naar het ziekenhuis geweest om mijn bloed te laten controleren, elke keer verkeerd gemeten.
ik moet nog één of twee keer en dan ben ik er van af :thumbup
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Snateraar schreef:
AnsjJ2 schreef:morgen 8 uur bij de dokter zijn om weer bloed te prikken T...T Moet nu om de drie maanden. Bleh.
Ik weet hoe het voelt :S

Ik ben de afgelopen jaren ontelbaar veel naar het ziekenhuis geweest om mijn bloed te laten controleren, elke keer verkeerd gemeten.
ik moet nog één of twee keer en dan ben ik er van af :thumbup
Urgh ik ken het, ik had eigenlijk eerst een heel bericht getypt voor alles waar ik moet bloed prikken etc.. maar dat bespaar ik jullie allemaal maar :lol Maar goed, ik hoop dat ik niet achter uit ben gegaan.. Maar z'n vermoede heb ik wel. Telkens kramp achtig bij m'n keel enzo.

Mja, als ik daar klaar ben met mams boodschappen doen.. Dan naar pa en ma huis, lekker met m'n hond spelen :swing Zie hem maar eens in de zoveel tijd, aangezien ik mijn ouders leer dat ik niet iedere dag kom. Ja erg he :sweatdrop ? Gelukkig belt mama ook niet meer de hele dag door, vrij irritant! Mja, dan naar huis, schoonmaken (Dat houd in: Bedden verschonen, badkamer schoonmaken, beddengoed ophangen buiten, woonkamer beetje opruimen, stofzuigen, dweilen, afwassen, planten water geven, bed weer opmaken) En dan lekker simsen :swing


Morgen komt er iemand voor een extra slot op onze deur (Wel van de woning bouw,wees maar niet bang). Vorige maand is er iemand op ons balkon geweest en heeft in de railing van het balkon gekrast.. En op onze muur een uitroep teken getekend.. En ze hebben niks mee genomen... Waarom kom je dan op iemands balkon? Maar goed: Voel me niet echt veilig met alleen twee kleine klemmetjes waar je de deur dicht mee ken doen.. Aangezien mijn computer / sims collectie precies bij de balkon deur staan. Ja ik hoor je denken: Dat is niet slim... Maar het is wel de enige plek waar ik mijn pc kwijt ken.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Heel erg buikpijn en koppijn maar ik ben al twee dagen ziek geweest dus ik kan niet nog een keer een dag ziek zijn ^^;
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Zoo ben weer thuis, hoefde gelukkig maar 1 buisje bloed te prikken! En als mijn schildklier voor uit is gegaan (Wat de dokter wel denkt/vermoed) dan hoef ik om het half jaar pas een controle :D!
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik mag morgen eindelijk weer naar college! Moet wel om 7 uur opstaan, dat is is 2 uurtjes eerder dan vandaag. Maar morgen ga ik dus eindelijk beginnen met Drama en theater! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

ahaha omg mijn maatje doet echt irritant qq

**** zegt: kun jy nog afspreken vandaag?
maike zegt: nee *noemt redenen op*
**** zegt: nu dan?
maike zegt: nee qq
**** zegt: en nu?
maike zegt: nee
**** zegt: en nu?
maike zegt: **** hou op qq


:'D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten