4 x om 3 uur uit en 1 x om 2? wat is daar nou erg aan ? Had je liever om 11 uur klaar willen zijn? Waarneer moet je dan les krijgen? wat een gezeur allemaal zeg om die schooltijden mij god zeg
Evannahsue schreef:4 x om 3 uur uit en 1 x om 2? wat is daar nou erg aan ? Had je liever om 11 uur klaar willen zijn? Waarneer moet je dan les krijgen? wat een gezeur allemaal zeg om die schooltijden mij god zeg
Excuus voor de botte reactie.
Dat viel mij ook al op inderdaad! Ik zit met dit rooster gelukkig niet tot kwart voor 5 of 6 uur! Het kan ook wel eens voorkomen dat mijn klas tot 20:00 kan blijven savonds (Deadlines)
De 'kinderen' in mijn klas die volwassen horen te zijn voor hun leeftijd zittenn ook de hele tijd: Ans wat een lang rooster ! Terwijl het kei mee valt.. "Ooh en die leraar dan!" Dan heb ik zoiets van: Zucht je kiest zelf voor de opleiding die je leuk lijkt, en een opleiding voor je toekomst! Dadelijk als je werkt of stage je hebt van 8 tot 5 (OF late dienst) dan kan je ook moeilijk gaan zeuren
Ik geef je volkomen gelijk met dit stand punt !
^Dan moet je nooit gaan studeren of iets dergelijks en ook nooit inderdaad in de zorg gaan of welzijn.. kantoor werk is perfect voor jou..netjes van 8 tot 5 werken
@Overschooltijden: Sommige willen eerder uit zijn dan anderen, anderen willen later beginnen ^^
---
Zit ik de simsen, krijgt 1 sim weer een midlifecrisis. Wat is dat irritant zeg
Ik wil ff kwijt dat mijn kleine teen nu er heel goor eruit ziet een bloed laagje bij me teennagel. Vel beetje naar boven door het bloed laagje Morgen weer school Meteen eerste schooldag gym
Wil me klasgenoten helemaal niet eens meer aankijken.. Want laatste schooldag was grote ruzie
Vandaag naar zuidplein geweest om wat kleren te kopen. De heenweg was alleen ubervaag. Zo'n paar honderd meter voor de heinenoordtunnel stond er een auto langs de vluchtstrook. Je zag iedereen echt massaal afremmen om het kenteken te noteren.
Maarja ik geef ze geen ongelijk. Het staat natuurlijk nogal verdacht. Zeker omdat er daar nu steeds meer autoruiten beschoten worden.