Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 38 van 250

Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

4 x om 3 uur uit en 1 x om 2? wat is daar nou erg aan xD? Had je liever om 11 uur klaar willen zijn? Waarneer moet je dan les krijgen? wat een gezeur allemaal zeg om die schooltijden mij god zeg

Excuus voor de botte reactie.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Evannahsue schreef:4 x om 3 uur uit en 1 x om 2? wat is daar nou erg aan xD? Had je liever om 11 uur klaar willen zijn? Waarneer moet je dan les krijgen? wat een gezeur allemaal zeg om die schooltijden mij god zeg

Excuus voor de botte reactie.
Dat viel mij ook al op inderdaad! Ik zit met dit rooster gelukkig niet tot kwart voor 5 of 6 uur! Het kan ook wel eens voorkomen dat mijn klas tot 20:00 kan blijven savonds :cursing (Deadlines)

De 'kinderen' in mijn klas die volwassen horen te zijn voor hun leeftijd zittenn ook de hele tijd: Ans wat een lang rooster :S ! Terwijl het kei mee valt.. "Ooh en die leraar dan!" Dan heb ik zoiets van: Zucht je kiest zelf voor de opleiding die je leuk lijkt, en een opleiding voor je toekomst! Dadelijk als je werkt of stage je hebt van 8 tot 5 (OF late dienst) dan kan je ook moeilijk gaan zeuren
Ik geef je volkomen gelijk met dit stand punt ;)! :thumbup
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Gefeliciteerd ;D

@Overschooltijden: Sommige willen eerder uit zijn dan anderen, anderen willen later beginnen ^^
---
Zit ik de simsen, krijgt 1 sim weer een midlifecrisis. Wat is dat irritant zeg xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik wil ff kwijt dat mijn kleine teen nu er heel goor eruit ziet xd een bloed laagje bij me teennagel. Vel beetje naar boven door het bloed laagje :O Morgen weer school :( Meteen eerste schooldag gym :S
Wil me klasgenoten helemaal niet eens meer aankijken.. Want laatste schooldag was grote ruzie :glare
Afbeelding
Simmielove

^
Je moet bij elk vak wel wat lezen :3

Heb koppijn en heb geen zin in de pauze morgen :sweatdrop
Iig, ze moeten die pauze afschaffen, is iedereen meestal wel 20 à 40 minuten eerder uit c:

Niet als je er vriendloos bij staat ;x
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 04 sep 2011, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Charge
Oplichter Oplichter

Vandaag naar zuidplein geweest om wat kleren te kopen. De heenweg was alleen ubervaag. Zo'n paar honderd meter voor de heinenoordtunnel stond er een auto langs de vluchtstrook. Je zag iedereen echt massaal afremmen om het kenteken te noteren. xD
Maarja ik geef ze geen ongelijk. Het staat natuurlijk nogal verdacht. Zeker omdat er daar nu steeds meer autoruiten beschoten worden.
Simmielove

Vandaag is een vage dag, alles gaat zoo sloom.. Ik heb dat de komende paar weken sneller gaat ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten