Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1349 berichten • Pagina 38 van 68

Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Show je bureaublad!

Robin_Sim schreef:Ahhh echt lief ratje!
Ik had vroeger ook en rat :) helaas heeft mijn rat een hersen infarct gekregen en toen is hij overleden :(

Had je er maar 1 :O foei! :P je moet er altijd 2 nemen he ;) heb er nu 2 (liefst wil ik er meerdere en ermee gaan fokken maar de ruimte in mijn appartement laat het niet toe :$ :sweatdrop ) Wat voor een had je? Heb nu een jappanse (die op de foto) en een dumbo "husky" (waarom het tussen de "" staat is omdat het eigenlijk mislukt is :P en je maar iets de tekeningen ziet)

OT: Mijn nieuwe
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Show je bureaublad!

Die is mooi! ;o
Najaa, ik post ook wel weer eens een keer mijn bb :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Rico
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
149
Lid geworden op:
di 15 feb 2011, 17:32

Re: Show je bureaublad!

@: xkilledxthexcookie

Je hebt gelijk ik zou beginnen met Google Chrome

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op do 15 sep 2011, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Een reply met een hele afbeelding is niet nodig hihi

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Show je bureaublad!

^ Bluuh niet zeuren, want dat was juist een van de dingen die ik niet bedoelde --" Ik vind Google Chrome toevallig wel fijn >.<

@ Matthieu die is best wel cuwll ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Show je bureaublad!

xDuvessa schreef:
Robin_Sim schreef:Ahhh echt lief ratje! Ik had vroeger ook en rat :) helaas heeft mijn rat een hersen infarct gekregen en toen is hij overleden :(
Had je er maar 1 :O foei! :P je moet er altijd 2 nemen he ;) heb er nu 2 (liefst wil ik er meerdere en ermee gaan fokken maar de ruimte in mijn appartement laat het niet toe :$ :sweatdrop ) Wat voor een had je? Heb nu een jappanse (die op de foto) en een dumbo "husky" (waarom het tussen de "" staat is omdat het eigenlijk mislukt is :P en je maar iets de tekeningen ziet)


Ik heb geen idee wat voor een soort rat ik had. Het was een witte rat, maar niet met rode ogen. Maar nu weer ff ontopic :)
Gebruikersavatar
Rico
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
149
Lid geworden op:
di 15 feb 2011, 17:32

Re: Show je bureaublad!

ixkilledxthexcookie schreef:^ Bluuh niet zeuren, want dat was juist een van de dingen die ik niet bedoelde --" Ik vind Google Chrome toevallig wel fijn >.<

@ Matthieu die is best wel cuwll ;D
Ja ik heb het weer op mij PC maar het haalde iets naars uit op mijn PC maar later blk het dat het probleem bij mijzelf lag...
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Show je bureaublad!

leuke achtergronden allemaal! Ik wou dat ik een eigen computer had, dan kon ik tenminste ook iets van sims ofzo er op zetten, want als ik dat bij deze computer doe gaan mijn ouders zeuren ><
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Show je bureaublad!

Gaaf ;oo
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie