Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 36 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik wil kwijt dat ik geen Nickelodion heb met KPN.... En laatst het ik het wel 0.o
Zo slapen, morgen naar de havendagen (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Net halve dag bij Preston Palace gezwommen :O Ik ga daar echt nooit meer heen man... Elke keer dat ik er heen ga dat gebeurt er iets met mijn tenen :( De vorige keer toen ik er heen ging moest mijn been daarna in het gips :O en nu is er een stukje vel van mijn kleine teen eraf :(

Stom zwembad :@

\/ eerste x ik geef toe was mijn schuld ik deed bommetje van rand en het water is daar zo ondiep
Ik was aan het snorkelen keek ik naar die vissen en daarna zwom ik terug naar mijn vrienden ik weet niet wat er met mijn teen is gebeurd want onder het zwemmen had ik een vreemd gevoel bij me teen. Ik woon dicht bij Preston Palace ;)

Laatst gewijzigd door Rita op za 03 sep 2011, 13:56, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Rita schreef:Net halve dag bij Preston Palace gezwommen :O Ik ga daar echt nooit meer heen man... Elke keer dat ik er heen ga dat gebeurt er iets met mijn tenen :( De vorige keer toen ik er heen ging moest mijn been daarna in het gips :O en nu is er een stukje vel van mijn kleine teen eraf :(

Stom zwembad :@
Huh hoe krijg je dat voor elkaar dan? ;O

ik was er ook laatst een hele dag, echt lang, maar k heb niks gemerkt daar hoor.

maar t is daar wel super chill en heel mooi. oh btw, vorige week nog daar geweest alleen dan de indoor-kermis xD en k woon niet eens in Almelo of daaromheen ;p (k was ook met maike0090, die woont daarzo in de buurt ergens)
Simmielove

Vandaag naar mijn oma en de havendagen, moest dus lekker vroeg opstaan :3
Naja, ik hoop dat het leuk wordt vandaag.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Die mensen in de AH zijn echt aso :sleep
Heb ik weer dat ík weer daarheen mag, alleen. Dus ik loop daar zo, staan er allemaal mensen in de weg enzo en als je vraagt of je er langs mag kijken ze je aan alsof je van mars komt en gaan ze gewoon door met waar ze mee bezig waren -____-
sukkels -____-

Oja, woensdag internet op de pc :) dit kleine iPhone schermpje word rottig xD

Edit:
Marlinde en Catlin krijgen beide trouwens nog 2 sinaasappels, een albino-vlieg en een halve poedel :sweatdrop
Afbeelding
AnsjJ2

Twitter is niet dood als je de goeie mensen volgt ;)! Volgens mij was er een twitter topic hier in het forum. Kunnen jullie mensen van de site toevoegen :)!

Verder: Het is te waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarm! Ging net boodschappen doen en ik verdronk bijna in mijn zweet, gelijk gaan douchen ! En nu eens lekker schrijven!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten