Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 36 van 250

Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: Wat wil je kwijt

haha maar die handschoenen zijn maar voor de sier, ik heb ook "functionele" handschoenen :p

Echt hinderlijk, sommigen zeggen dat ik en, ehm, "deftig vocabulaire" heb. :huh
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Hikari-desu schreef:haha maar die handschoenen zijn maar voor de sier, ik heb ook "functionele" handschoenen :p

Echt hinderlijk, sommigen zeggen dat ik en, ehm, "deftig vocabulaire" heb. :huh
Die van mij zijn lekker warm :P. Eigenlijk mijn enige handschoenen :sweatdrop.
Morgen ga ik weer 8 kilo in de lucht krijgen XD. <--Zo zwaar is mijn tas (A). En dan ga ik meestal de eerste 3 uur (als ik les heb hé!) mijn tas optillen (A).
En van mijn moeder moet ik buikspier oefeningen gaan doen... Elke dag een paar keer, 10x per keer :P. Ik ga proberen af te vallen namelijk (A). Ik ben volgens mij als 1 kilootje afgevallen :D. Duss ben benieuwd hoe lang ik dat voor houdt (A). <--- Die buikspier oefeningen hé!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Ikke 8 (A).
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Weetje.. Ik ben heel erg dun en wordt waarschijnlijk model. ;a Ik ga me namelijk opgeven bij modellen bureau. =D OMG IK BEN BLIJ!

xxx
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Charge
Oplichter Oplichter

^ Het leventje van een model is anders keihard werken en ze laten echt niet iedereen toe. Maar als je dat perse wil worden later zou ik er zeker voor gaan. Al moet je er wel rekening mee houden dat je dat waarschijnlijk niet je hele leven zal doen. Zoveel 50+ modellen zijn er namelijk niet. xD
Jozz

Charge schreef:^ Het leventje van een model is anders keihard werken en ze laten echt niet iedereen toe. Maar als je dat perse wil worden later zou ik er zeker voor gaan. Al moet je er wel rekening mee houden dat je dat waarschijnlijk niet je hele leven zal doen. Zoveel 50+ modellen zijn er namelijk niet. xD
als je het goed doet dan hoef je de rest van je leven ook niet meer te werken :P
Liza

Ik vind dat ik wel goed ben.. Alleen zelf ben ik niet veilig in mijn wijk. In heel veel wijken waar ik woon zijn Kinderlokkers gesingaleerd. Bij ons in de wijk 2..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Kyta

:scared Ooh ik heb twee kaartjes gewonnen van de voorpremière van Winter's Bone in Amsterdam, daar wilde mijn dochter en ik erg graag naar toe..

ohh ben helemaal happy nu... :woot

Weergave- en sorteeropties

Gesloten