Oh mijn god. We (m'n vriend en ik) moesten vandaag weer naar de verloskundige, en hebben vandaag voor het eerst hartslagje gehoord van ons babytje. Dat was ZO apart en ongelofelijk.
Ik krijg 30 December te horen wat het geslacht is, dan ben ik rond de 20 weken, en misschien wel iets verder. Wordt tegelijk gedaan als ze ook gaan controleren om de orgaantjes.
Amaranth schreef:Oh mijn god. We (m'n vriend en ik) moesten vandaag weer naar de verloskundige, en hebben vandaag voor het eerst hartslagje gehoord van ons babytje. Dat was ZO apart en ongelofelijk.
Ik krijg 30 December te horen wat het geslacht is, dan ben ik rond de 20 weken, en misschien wel iets verder. Wordt tegelijk gedaan als ze ook gaan controleren om de orgaantjes.
Wil je echt weten of het een jongen of een meisje wordt?
Amaranth schreef:Oh mijn god. We (m'n vriend en ik) moesten vandaag weer naar de verloskundige, en hebben vandaag voor het eerst hartslagje gehoord van ons babytje. Dat was ZO apart en ongelofelijk.
Wil je echt weten of het een jongen of een meisje wordt?
Yup! Wordt voor ons dan VEEL gemakkelijker om kleding te kopen voor de kleine enzovoort.
Anders moet alles op t laatste moment... En dat willen wij liever niet.
31:10 staat vast ook niet bij de grafische opties en als je uit gaat rekken (als dat al zou kunnen) wordt alles wel erg vervormd nou scheelt weer een hoop geld
Ik heb ook een groot beeldscherm bij mijn computer staan. Helaas niet ZO een grote, al heb ik zeker niet te klagen. Nu nog sparen voor een echte spelcomputer die ik zelf in elkaar wil laten zetten.
Mijn huidige computer is echt niks, daarbij speel ik De Sims 3 etc op mijn laptop nu.
Mijn broer heeft nu zo'n breedbeeld-3D scherm, met zo'n brilletje.(Niet gekleurd.)
En die kan je ook als zonnebril gebruiken, gaat namelijk automatisch op zwart als er licht op komt(en als ie in een bepaalde stand staat)