Patricia schreef:Wow, Xelles, En ik maar denken dat ik al veel had.
Kan je die accounts verkopen voor geld dan?
Je wilt niet weten hoe blij ik was toen ik die superzeldzaam won
Heeft mij allemaal bijna niks gekost (en dit is nog lang niet alles )!
Ik ben er ook nogsteeds niet achter hoe ik mijn account het beste zou kunnen verkopen. Mensen hebben er zeker wel geld voor over denk ik. Ik denk dat het totaal iets van 5000 a 6000 habbo credits waard is. Als je dat zou moeten kopen ben je denk ik wel iets van 500 euro kwijt? Dus via marktplaats ofzo... hmm Maar ik geloof dat dat niet mag..., en zou zonde zijn als ik gebanned wordt omdat ik mijn account probeer te verkopen, dan heb ik helemaal niks meer
Maar goed, als je het zo bekijkt zou ik ook wel wat bij elkaar kunnen schrapen met mijn Neopets/WoW/Habbo accounts op marktplaats enzo. Helaas is het echt niet legaal omdat te doen nee. Dus sshhtt... We mogen mensen niet op een verkeerde pad zetten.
over chocalde gesproken
'k had net een mc*mijn achternaam*y gemaakt van kitkat(helemaal verbrijseld : ) in roomijs, is echt om aanteraden tis heeeerlijk
Ik heb in de vacature voor dailey finder perongeluk mijn bericht gequote wat niet de bedoeling was.
En blijkbaar kun je daar je eigen berichten niet bewerken. en verwijderen kan ik daar ook niet.