M'n ouders en zusje zijn naar de stad, daar is rommelmarkt en nog meer. Maar ik heb geen zin, plus ik heb buikpijn. Dus nu volg ik live 538 op het Museumplein
Net de laatste foto's geschoten voor Spoorloos, wel jammer dat het bijna afgelopen is. Nouja, ik had het natuurlijk langer kunnen laten duren, maar zo is het wel mooi geweest.
Het idee voor het volgende verhaal zit ook al weer in mijn hoofd - en staat al op papier.
Woehoe, nog 1 weekje en dan ben ik een hele week weg naar Wales! Dus een hele week zonder Sims Nieuws Op mn mobiel kan ik ook niet, of ik moet 2 euro per dag gaan betalen, terwijl we de meeste tijd van de dag toch bezig zijn.
pff... ben even lekker genaaid door mijn opneem programma (Fraps) kom ik er dus net achter dat de video is mislukt (van Amnesia)
gelukkig neem ik het commentaar apart op (omdat Fraps dat niet kan ) het is dus OF het spel geluid OF het commentaar.
maar goed toch maar een filmpje gemaakt met alleen de audio.
Vrijdag de beste verjaardag ooit gehad.
We Will Rock You was geweldig!
We zaten op rij 2 (!) helemaal rechts, je trilde soms wel mee
Maar het was super!
Gisteren was ook leuk, we zijn met de pony's lopend heen & weer gegaan, alleen op de terug weg had mijn instructrice ruzie --"
Iig volgens mij is het wel super druk geweest.
& vandaag vier ik mijn verjaardag
Ik heb al 10 euro gehad, vrijdag.
Ik heb nu iets van 76 euro ;p