Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 31 van 250

kaskai
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wat wil je kwijt

Nina schreef:Tnx :)

Ben al wat meer wakker :p Ga zo Hollands Got Talent kijken van vorige week want we hadden geen tv. Nja wel een tv maar daar moest je voor betalen. Dus degene die het wel hebben gezien niet verklappen :p

En Launch My Line heb ik ook moeten missen, 2x zelfs. Maar dat kan je dus niet terug kijken :( misschien op youtube, ff kijken... :)
hier kan je de afleveringen kijken (zonder ondertiteling):
http://www.sidereel.com/Launch_My_Line

als je niet uit de site komt pm me dan, dan leg ik het wel even uit :P
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Me ma heeft weer is van klanten van die bonnen gekregen [vvv-bonnen & alles] & dus vraagt ze of ze bij de h&m of ze die aannemen, dus niet. Dus zegt [lees: gilt door de winkel] ze zo tegen die verkoopster 'ach, anders zou die klant toch vragen wat ik er voor gekocht heb. Beetje raar als ik zou zeggen dat ik er bh's voor mijn dochter voor heb gekocht.' IEDEREEN keek naar me, ik kon wel door de grond zakken. ><
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

kaskai schreef:
Nina schreef:Tnx :)

Ben al wat meer wakker :p Ga zo Hollands Got Talent kijken van vorige week want we hadden geen tv. Nja wel een tv maar daar moest je voor betalen. Dus degene die het wel hebben gezien niet verklappen :p

En Launch My Line heb ik ook moeten missen, 2x zelfs. Maar dat kan je dus niet terug kijken :( misschien op youtube, ff kijken... :)
hier kan je de afleveringen kijken (zonder ondertiteling):
http://www.sidereel.com/Launch_My_Line

als je niet uit de site komt pm me dan, dan leg ik het wel even uit :P
Dankje, daar ga ik eens even naar kijken. Wel jammer dat er geen ondertiteling bij zit, kan wel Engels maar met ondertiteling is wel wat makkelijker.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten