Ben al wat meer wakker Ga zo Hollands Got Talent kijken van vorige week want we hadden geen tv. Nja wel een tv maar daar moest je voor betalen. Dus degene die het wel hebben gezien niet verklappen
En Launch My Line heb ik ook moeten missen, 2x zelfs. Maar dat kan je dus niet terug kijken misschien op youtube, ff kijken...
Me ma heeft weer is van klanten van die bonnen gekregen [vvv-bonnen & alles] & dus vraagt ze of ze bij de h&m of ze die aannemen, dus niet. Dus zegt [lees: gilt door de winkel] ze zo tegen die verkoopster 'ach, anders zou die klant toch vragen wat ik er voor gekocht heb. Beetje raar als ik zou zeggen dat ik er bh's voor mijn dochter voor heb gekocht.' IEDEREEN keek naar me, ik kon wel door de grond zakken. ><
Ben al wat meer wakker Ga zo Hollands Got Talent kijken van vorige week want we hadden geen tv. Nja wel een tv maar daar moest je voor betalen. Dus degene die het wel hebben gezien niet verklappen
En Launch My Line heb ik ook moeten missen, 2x zelfs. Maar dat kan je dus niet terug kijken misschien op youtube, ff kijken...