Patricia schreef:Vandaag is het de laatste dag dat mijn moeder bestraling krijgt. Tot zover is alles goed gegaan. We zijn blij dat ze nu niet elke dag meer weg hoeft.
Dat wordt feestje vieren.
Is het de ehm.. K-Ziekte?
Heeeeeel veel sterkte dan!
En fijn dat het de laatste is
Patricia schreef:Vandaag is het de laatste dag dat mijn moeder bestraling krijgt. Tot zover is alles goed gegaan. We zijn blij dat ze nu niet elke dag meer weg hoeft.
Dat wordt feestje vieren.
gefeliciteerd dat het haar, hopelijk voor altijd, laatste bestraling is, ik denk dat je ma daar heel blij mee is
Ja, het was de k-ziekte.
En bedankt, ze is er inderdaad heel blij mee dat het de laatste was vandaag. Voornamelijk zodat ze niet elke keer weer lang moet reizen voordat ze in het ziekenhuis is en weer terug moet. Ze heeft namelijk een strijkservice aan huis, dus dat kan nogal druk zijn op de tijden dat ze bestraald moest worden.
ik had gister avond een peutersim upgeload en die is nu al 400 keer gedownload, komt denk ik door die jordoo shirt(thanks nog ben echt verliefd op dat peuterke shirt )
o0simsfreak0o schreef:ik had gister avond een peutersim upgeload en die is nu al 400 keer gedownload, komt denk ik door die jordoo shirt(thanks nog ben echt verliefd op dat peuterke shirt )
Yeah, mijn laptop doet het. Windows 7. Nu wéér Sims instaleren en alle packages en downloads ik heb geen zin in Wereldavondturen als ik dat wéér moet doen nou ja, dat duurt nog tot kerst waarschijnlijk. Volgende week eerst Assassin's Creed 2. Ben benieuwd wanneer die eigenlijk komt... Volgens mij blijft hij hangen...
Nou, gewoon een hele strenge site waar je echt helemaal niks kan, ik had daar ooit eens een account aangemaakt, zei 'hallo', een dag later gelijk een IP-ban te pakken.
Daarom zit ik liever hier.
Snateraar schreef:Nou, gewoon een hele strenge site waar je echt helemaal niks kan, ik had daar ooit eens een account aangemaakt, zei 'hallo', een dag later gelijk een IP-ban te pakken.
Daarom zit ik liever hier.
waarom dat meteen een IP-ban?
lekker streng maar 't ziet er ook niet uit hoor
en die naam dan simsplanet2 noem het maar strengplanetNR.1