Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 27 van 250

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt

Mijn vader was van ochtend te laat op schiphol. Hij moest zijn shampoo, douchespul, créme en dat soort dingen allemaal inleveren. Hij zit nu in Zwitserland. Vanavond eten mijn moeder en ik pizza :wub. Heb net mijn hond uitgelaten ben haast langer dan een half uur weg geweest, terwijl het een klein rondje is :sweatdrop. Dat krijg je met zo'n oude snuffelkont :wub.

Die ene ***** heeft mijn vriend geslagen, en toen zei ze:"Moet je niet zo *******lelijk zijn." Zij is echt gemeen! Het verbaasde me dat ze geen commentaar had op hoe ik mijn broek droeg. ik meen het. Hij hing haast laager dan bij de jongens :sweatdrop. Maar hij zat lekker. Alleen prikte mijn riem vandaag een keer in mijn buik :sleep.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat wil je kwijt

superfan schreef:hey hikari mooie ava :thumbup
ben thuis heb net gegeten

Thanxx, het is Katrien Bom van Moordenaars in de Middeleeuwen :)
Caesar heeft de sim voor me gemaakt omdat ik niet kan simmen en ik heb het plaatje bewerkt. :)
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Wat wil je kwijt

@ Simmielove

Heeft die vriend dan niet teruggeslagen? :huh
Ik zou echt blij zijn als iemand mij zou slaan. Dan heb ik eindelijk een excuus om diegene die ik totaal niet mag even een blauw oog te slaan. 8-) Je zou het misschien niet zeggen, maar ik sla echt verschrikkelijk hard ( dat is dan ook meteen de reden waarom niemand tegen mij wil boksen :sweatdrop )

Laatst gewijzigd door Charge op ma 15 nov 2010, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt

^
Nee, want dan is haast de hele klas + de halve school tegen hem. Ik sla ook hard hoor, ze zeiden vroeger altijd dat ik op boksen moest en gelukkig kan iedereen die ik geslagen heb het na vertellen!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt

^
Deed ik vroeger ook vaak :twisted.
Ik kan ook mensen laten huilen door ze een door mij geschreven droevig verhaal te laten lezen :twisted.
^
En dat meen ik :P.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt

Jozz schreef:
Simmielove schreef:^
Deed ik vroeger ook vaak :twisted.
Ik kan ook mensen laten huilen door ze een door mij geschreven droevig verhaal te laten lezen :twisted.
^
En dat meen ik :P.
ZIEN!
Wat zien? Dat verhaal :sweatdrop?
Ik ga het ff pakken (A).

@Hikari
Ik hoop niet dat het te droevig voor je is!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt

^
Als ik het schrift kan vinden :sweatdrop. Het is een rotzooi in mijn kast... Maar ik blijf wel nog ff doorzoeken todat ik moet eten (A).
Moet eten :sweatdrop.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Wat wil je kwijt

Ik heb een oude PC-voeding gesloopt, de ventilator op een schakelaar aangesloten en die weer op een batterij.. Nu kan ik met een druk op de knop m'n portable ventilator aanzetten :lol
Volgende stap: 12V adaptor
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt

Mijn simself, die helemaal niet op mij lijkt is erg lang.. Langer dan de normale sim. =D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt

^
Lolzz.

Mijn moeder had bij de pizza stokbrood bestelt + kruideboter.
Stokbrood: Smaakte naar oliebollen..
Kruideboter: Super waterig

ik heb net ff huizenjacht gezien, en je hoorde een leuk nummer. Alleen weet ik niet hoe die heet :sweatdrop.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt

En een andere sim is kleiner dan een gewone sim, dan heb je: Die lange en die kleine. XD
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Wat wil je kwijt

Simmielove schreef:Mijn vader was van ochtend te laat op schiphol. Hij moest zijn shampoo, douchespul, créme en dat soort dingen allemaal inleveren. Hij zit nu in Zwitserland. Vanavond eten mijn moeder en ik pizza :wub. Heb net mijn hond uitgelaten ben haast langer dan een half uur weg geweest, terwijl het een klein rondje is :sweatdrop. Dat krijg je met zo'n oude snuffelkont :wub.

Die ene ***** heeft mijn vriend geslagen, en toen zei ze:"Moet je niet zo *******lelijk zijn." Zij is echt gemeen! Het verbaasde me dat ze geen commentaar had op hoe ik mijn broek droeg. ik meen het. Hij hing haast laager dan bij de jongens :sweatdrop. Maar hij zat lekker. Alleen prikte mijn riem vandaag een keer in mijn buik :sleep.
WAT zei ze? :fluit
surry heb wat tegen sommige woorden :(

en trouwens, ik ken een meisje waarmee je geen 2 trappen op kan lopen of ze krijgt 2 knuffels en 4 high fives. Maaaar, ze is wel heel aardig (ze is mijn schaapzusje :3) ze is dus wel populair maar in mij klas wordt ze vaak dik genoemd :( dat is heel gemeen want ze IS NIET DIK!!! :angry
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten