Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 26 van 153

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Wat wil je kwijt?

Yeah voor het eerst een dagboek afgerond, eindelijk een keer gelukt :D!!

Ik moet nu Engels leren, en daar heb ik GEEEN zin in ;O
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Wat wil je kwijt?

pipapanda13 schreef:^^ Zit jij op waterpolo of heb je dat gedaan :twisted
ik hou van die sport :wub

sorry voor het teveel posten op deze pagina :$
haha nee ik zit niet op waterpolo we gingen het met school doen.

Zoo ik moet over een half uur al weer in het zwembad liggen.. niet zon zin vandaag
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt?

@ Jozz, GENIAAL.. Ik lach me hier kapot.. telkens bij alles.. .En je engels klonk meer als een mexicaans accent ofzo.. XD
Ik wil deel vier zien... ;0

Ik brandde me net aan thee,, ik moest weer eens knoeien..En toen zei mijn hand au..

(ik kan volgens mij niet meer normaal, al was ik al niet normaal, meer doen doordat ik die filmpjes net heb gekeken xD Ik praat de hele tijd, in mijn hoofd als jozz.. zeg maar, op zo'n tempo.. )

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op wo 27 apr 2011, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat wil je kwijt?

@Jozz: I lolled :'3

omg, op TSR staat een nieuw Newsea kapsel, maar in de titel staat *free* maar op TSR is ie pay :'3 da klopt niet :'3

en ik was gesellig mijn gymspullen vergeten vandaag ;D
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Wat wil je kwijt?

^Is het die met de krul vanonder? Want Anubis360 had net weer een nieuw, ook van newsea :)

Btw, ik ga vandaag voor het eerst tennissen met 3 vriendinnen van me. We gaan zo les volgen, het is zo iets van als je met 4 bent heb je privéles ofzoiets :P Maar ik voel me eigenlijk niet zo goed, het is om 5 uur en dan moet ik ergens heen fietsen waar ik niet weet waar het is enz. dus dat begint al goed XD... UCHE
Afbeelding
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt?

we hebben dus een vijver, en papa had er een net over heen gedaan, weer, (in de winter was ie er al op) omdat er telkens weer een reiger bij zat, nu gaat mijn moeder dus kijken, zit er een kikker vast in het net,, Dus nu hebben we een kikker bij de vijver xD


EDIT, wil ik kijken is ie weg :'( , hopelijk is ie er wel nog..

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op wo 27 apr 2011, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

@Jos
Jouw stem lijkt op de stem van mijn neef ;p

Morgen het vijfde & vrijdag het derde!! :swing
dat van vrijdag komt door Kolderdag ofzoo, naja, boeit me niet, ben om 12 uur uit ;D
Nu verder met leren voor frans (morgen repetitie)
Ik heb na de meivakantie geen flutrooster ;(
Alleen engels (& dus ook studieles) zal uitvallen. En ik had zooo gehoopt dat mijn franse lerares er ook niet wat :(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat wil je kwijt?

@Emma(Ixors): neen niet die, dies al een week of meer oud :3 en die had ik al :'3

ik bedoelde deze: deze
er staat *free* maar je moet ervoor betalen :'3 weirdness

mwahaha, morgen geen school, ongv moet wel iets anders doen dat de hele dag duurt :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Marinaatjuh
Mest analist Mest analist
Berichten:
550
Lid geworden op:
zo 14 mar 2010, 14:31

Re: Wat wil je kwijt?

Er zijn zulke erge mensen op de wereld!! Mijn (schoon)zus stuurde me een link door, en zei dat ik alleen de tekst moest lezen en NIET het filmpje. Nadat ik de tekst had gelezen MOEST ik het filmpje gewoon kijken. Nou dat kon ik echt niet lang aan, het was zo.. ERG!! Een paar vermomde mensen hadden een man ondersteboven ergens aan gehangen en toen Gingen ze zijn hoofd eraf zagen! Dat is 100% echt gebeurd, en deze mensen lopen nu vrij rond door Spanje/Portugal geloof ik. Zoo super awful, ik heb het filmpje niet afgekeken, kon het niet aanzien! Ik ga hier ook geen links ervan posten, het is gewoon TE erg!
Ik hoop echt dat de politie ze grijpt want dit is ZO afschuwelijk!
AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten