Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 246 van 250

Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Filosofie staat nu in mijn verslag, maar ik weet nog steeds niet welke ik het leukst vind :(
Dat van die profielen wist ik al wel, maar toch bedankt. En ik doe vwo. Ik houd dat stukje in mijn verslag gewoon een beetje 'open' en vraag het allemaal nog een x aan mijn decaan/mentor ;)

Bedankt allebei! ;D
Just be kind.
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

@Matthieu:
C&M is wel handig want dan kan je meer doen met de maatschappij, en dat is hoort wel bij psychologie denk ik :3

Ik kies ook C&M, met de keuzevakken frans, duits, maatschappijwetenschappen, maatschappijleer, geschiedenis, wiskunde A, nederlands, engels, lo(gym),bsm oid, ict het eerste jaar en misschien als het kan biologie erbij :3
Nog wat meer vakken maarja x3
Mijn idee is om de havo af te maken en dan VWO te doen, criminologie studeren en veiligheidsdeskundige te worden :3 of iets in die richting majaa xd

Mag ik dat hier eigenlijk wel posten? :O
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Aaah, vakantie is gewoon te goed :3
Vanmorgen al 4 uur in het asiel gewerkt, nu lekker niks doen en muziek luisteren :3
En schrijven denk ik :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Jeetje, ik heb nog geen vakantie hoor, volgende week pas. :(

Ben dinsdag jarig, heb er zin in. Ik vier het 's avonds voor vrienden, heeft iemand nog een idee om wat leuks te doen?
Afbeelding
Saphira
Groentehakker Groentehakker

Ben stage adressen aan het zoeken die Aequor bekend zijn in Gelderland........ (Doe opleiding Dier & Gedrag) Pff..... Valt nog niet mee, over paar weken weer 10 weken stage :( Blegh....

Heb nu vakantie, nouja wat je vakantie noemt.... Huiswerk maken, stages zoeken, stagebedrijven aflopen, belangrijke afspraken nakomen, afspraken maken, mailen, kortom druk druk druk xD

Dadelijk maar eerst eventjes koken 8-)

Ps: @Anna: Je kunt gaan bowlen? Altijd leuk met vrienden ^.^ Anders lasergamen/paintball of euhm feestje geven bij jou thuis? xD
Afbeelding
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

@ pipapanda13: Ik wil misschien ook criminologie studeren :O Of anders misschien rechten en dan een vak van criminologie erbij.

Zo, terug van shoppen bij de Primark/Alexandrium! 3 paar schoenen voor €17 gekocht! Het zijn wel sandaaltjes dus het moet maar snel lekker weer worden xd
o0simsfreak0o

Hikari-desu schreef:Hamster gekocht vanochtend :3 Het is een goudhamster met een beetje een champagnekleurige vacht. Ik heb dr Sunny genoemd. :3 (van SNSD)
ik houd al van je hamster toen je er over begon, nu ben ik verliefd op je hamster :3 want ze heet Sunny en ik houd van Sunny :3

en ik ben verslaafd aan de Chinese versie van Breathe van Miss A :3
en ik kan Chinees net zo goed meezingen als dat ik in het Koreaans kan rappen :3 en ik kan het allebei niet :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Liza

Pff, carnaval gaat voor mij niet door waarschijnlijk. TT-TT en ik heb een kriebelhoest die gemeen doet. :c

En ik weet niets te doen. O.O
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Nina

^ Nouja, ik moet nog 3 jaar, dus er kan nog van alles veranderen, mij kennende. Maar rechten lijkt me toch ook wel erg leuk en ik denk dat je daar in de toekomst weer iets meer mee kan.

Voel me eindelijk wat beter! Keelpijn is bijna weg :)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten