Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2006 berichten • Pagina 25 van 101

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Wat Wil Je Kwijt.

Ik had gisteren ook last van die java-error. Heb het heel simpel opgelost. IE en dan bij extra de browsegeschiedenis, tijdelijke bestanden en cookies verwijderd. IE opnieuw opgestart en ik kon weer verder. :wink:

Maar het blijft wel een beetje aanmodderen met dat forum hoor. :?
Afbeelding
Cherbil
Groentehakker Groentehakker

Jakkiiee, bij ons in de kleine badkamer beneden zit al een paar weken zo'n vieze dikke (kleine) spin, dus ik pak een wc-rol zit die spin daar aan :scared
Ik natuurlijk gillen ( :drool ) gooi die rol in de wasbak en probeer die spin eraf te pietsen, zonder succes :laugh
Nu durf ik niet meer daar naar de wc te gaan omdat die spin oppeens verdwenen is :sleep

Dat moest ik ff kwijt :D
Groetjes van chantalll

Chalalalalalala oelalaa =3
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

hiki schreef:JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA na weken eindelijk weer eens tijd om te simmen

wat heb ik mijn simmetjes gemist :crying ik ga snel weer terug :wub
Jij blij :rolleyes
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

In Firefox moet je op CTRL+ALT+DEL drukken, dan kan je het 1 en ander verwijderen. Dan moet je Cookies en Buffer leeghalen, dan zou het weer moeten werken.
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik wil kwijt dat ik het zat ben met wiskunde... Ik ben er heel slecht in, en soms ook weer niet. Iig ben ik slecht in algebra. *zucht*... Maar zodra ik de kans heb ga ik voor Wiskunde A, lekker makkelijk..

Xx
Afbeelding
Terug!
Kyta

Klaas schreef:Ik heb stiekjes aan me beugel en ik hem barstende pijn!

ohh .. :sad .. dat is inderdaad verschikkelijke pijn.. maar je weet waar je het voor doet. :thumbsup . ff volhouden daar zul je later veel plezier van hebben, en ben je de pijn echt vergeten.... :wink
Meindert
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

JustMyLife schreef:Ik wil kwijt dat ik het zat ben met wiskunde... Ik ben er heel slecht in, en soms ook weer niet. Iig ben ik slecht in algebra. *zucht*... Maar zodra ik de kans heb ga ik voor Wiskunde A, lekker makkelijk..

Xx
Ik had vandaag ook wiskunde proefwerk (WisB)... zucht... wat een drama was dat zeg :S
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten