Ik had gisteren ook last van die java-error. Heb het heel simpel opgelost. IE en dan bij extra de browsegeschiedenis, tijdelijke bestanden en cookies verwijderd. IE opnieuw opgestart en ik kon weer verder. :
Maar het blijft wel een beetje aanmodderen met dat forum hoor.
Jakkiiee, bij ons in de kleine badkamer beneden zit al een paar weken zo'n vieze dikke (kleine) spin, dus ik pak een wc-rol zit die spin daar aan
Ik natuurlijk gillen ( ) gooi die rol in de wasbak en probeer die spin eraf te pietsen, zonder succes
Nu durf ik niet meer daar naar de wc te gaan omdat die spin oppeens verdwenen is
In Firefox moet je op CTRL+ALT+DEL drukken, dan kan je het 1 en ander verwijderen. Dan moet je Cookies en Buffer leeghalen, dan zou het weer moeten werken.
Ik wil kwijt dat ik het zat ben met wiskunde... Ik ben er heel slecht in, en soms ook weer niet. Iig ben ik slecht in algebra. *zucht*... Maar zodra ik de kans heb ga ik voor Wiskunde A, lekker makkelijk..
Blijkbaar heeft iemand het "interview" gelezen en vond het wel interessant. Ik ben benieuwd wat die persoon met die 3 puntjes bedoeld in de zin: Rodiek couldn't answer them all, but he promised he will via email...
Klaas schreef:Ik heb stiekjes aan me beugel en ik hem barstende pijn!
ohh .. .. dat is inderdaad verschikkelijke pijn.. maar je weet waar je het voor doet. . ff volhouden daar zul je later veel plezier van hebben, en ben je de pijn echt vergeten....
JustMyLife schreef:Ik wil kwijt dat ik het zat ben met wiskunde... Ik ben er heel slecht in, en soms ook weer niet. Iig ben ik slecht in algebra. *zucht*... Maar zodra ik de kans heb ga ik voor Wiskunde A, lekker makkelijk..
Xx
Ik had vandaag ook wiskunde proefwerk (WisB)... zucht... wat een drama was dat zeg