Muwhahahahaha, Christiaan van de Kerkhof + Roxx Hendricks
Het is gelukt! Alleen Christiaan wilde geen kindjes, toen ze nog geen verkering hadden... Duss nu hebben ze verkering, en wil hij wel kindjes En Roxx is ZWANGER... Yeeeeeeeeeeehhh... Ik ben blij... maar er zit wel een groot leeftijdsverschil tussen menneertje en mevroutje Pech dann
Noujaaaaa, bijna... ze is nog zwanger.... Duss ... Het duurt nog 3 daagies... Ik ga maar weer verder spelen... Ik heb allleen wel een heeeeeeeel klein probleem.. Ik heb het geeld voor al die baby dingen, maar niet de ruimte... En de ruimte kost meer geld dan ik heb
Essel schreef:Noujaaaaa, bijna... ze is nog zwanger.... Duss ... Het duurt nog 3 daagies... Ik ga maar weer verder spelen... Ik heb allleen wel een heeeeeeeel klein probleem.. Ik heb het geeld voor al die baby dingen, maar niet de ruimte... En de ruimte kost meer geld dan ik heb
toen ik begon met die familie met al 11 generaties
toen begon ik gewoon met 2 ouders en hun dochter endie dochter lietik gewoon trouw met Aj Alvi ofzo ;o
en nu generatie 10 heb ik een sim die me aan Lots doet denken :')
-edit- ze staan online :3 in het dagboeken gedeelte
weet je wat ik zo leuk vind aan de sims 3?Die verhaalvoortgangen!Echt grappig om te zien wat er gebeurt met de andere familieleden terwijl je er niet mee speelt.
Ik ga een Narnia Legacy beginnen! Ben helemaal geïnspireerd door iemand die een Lord of the Rings Legacy maakte! Ik heb al een lijst met namen en ik ga zo beginnen.
Hoi allemaal,
misschien dat sommigen van jullie het hebben gemerkt, maar ik was de laatste weken niet vaak online. Ik was namelijk op vakantie.
Ik zeg dit pas nadat ik terug ben omdat ik het6 niet zo'n fijn idee vind om de data van mijn vakantie met de rest van de wereld te delen.
Nou, ik ga nu evenm uitrusten, want ik heb vannacht in het vliegtuig maar een paar uurtjes geslapen en ik ben dus erg moe. Jullie horen sbnel wat van me!!
JustMyLife schreef:Ik ga een Narnia Legacy beginnen! Ben helemaal geïnspireerd door iemand die een Lord of the Rings Legacy maakte! Ik heb al een lijst met namen en ik ga zo beginnen.