Iris is geweldig, ze heeft gewoon gewonnen. Zij verdient het veel meer als arro Chris.
Ik ga zeker niet naar The Voice Kids kijken, dadelijk komen ze nog met The Voice Babys.
Volgende week vrijdag is Top Gear weer aa. De beurt!
Ik wil nu echt simsen. Jammer dat ik over 2 of 3 weken al een werkstuk gemaakt met hebben ;(
Dus als mijn mailtje nou even OPENT kan ik eindelijk verder
Ben gisteren de hele dag bezig geweest om voor mijn schoonmoeder wijkverpleging te regelen omdat ik door mijn schoonvader gebeld werd dat ze niet meer uit bed kon komen.Ze was al een tijdje niet erg lekker maar het ging allemaal nog best.Huisarts is langsgeweest maar die kon eigenlijk niks vinden.Vraag mij soms af waarom ik nog de huisarts bel want die weet vaak niet wat er precies aan de hand is.Gelukkig is alles weer geregeld zodat ze niet naar het verpleeghuis moet(nog niet)maar ik denk dat het niet meer lang zal duren.
Yeah! Iris heeft gewonnen. Zij was mijn favoriet in tvoh Chris vond ik ook erg goed zingen, maar Iris beter.
Gelukkig heeft Paul niet gewonnen, want hij kon echt niet zingen en Erwin was wel goed,
maar ik vind hem gewoon niks aan.
Ik snap serieus niet dat mensen TVOH gaan volgen. De eerste keer was misschien leuk, maar de tweede keer en de derde,vierde,vijfde, en hoeveel er nog van komen.. Is gewoon erg uitgemolken..
Achja wat TV bazen al niet doen voor geld.
blub, ik krijg net een mailtje van Picnik dat ze 19 april dicht gaan, dus vanaf nu is al het premium zooi gratis, dus kan je alles gratis gebruiken
daar gaan de kleine edits aan foto's...
en ik heb nu veters van 180cm lang :3 en ik ben nu dus blijkbaar langer dan 180cm :'3
en ik klink schoor als ik een beetje hoger wil zingen en das irritant :3
Terug uit de stad. Het waait echt hard. En m'n vader heeft voor z'n verjaardag een laptoprugzak uitgekozen en toen kwamen we iemand tegen in de mediamarkt die m'n ouders kende, en ik ken blijkbaar zijn dochter want die zit bij me in de klas bij Duits, en hij stond bij de nespresso apparaten en uiteindelijk hebben we dus ook nog een nespresso apparaat gekocht voor z'n verjaardag.
En zometeen leren
Blij dat TVOH eindelijk is afgelopen. Het enige wat ik leuk vind om te kijken zijn de audities. Daarna duurt het gewoon nog veel te lang totdat er eindelijk een winnaar is.
En ik zat net allemaal filmpjes te kijken van de sims 1. Nu krijg ik weer zin om het te installeren.
Yaay, ik heb eindelijk weer eens iets gemaakt met bodyshop :3
Ik ben ogen aan het recouleren, naar van die aparte kleuren, en ik heb nu lila gemaakt :3