Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 223 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Iris is geweldig, ze heeft gewoon gewonnen. Zij verdient het veel meer als arro Chris.
Ik ga zeker niet naar The Voice Kids kijken, dadelijk komen ze nog met The Voice Babys.
Volgende week vrijdag is Top Gear weer aa. De beurt!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^Hoezo arro Chris,?Hij kan miss soms wat sjaggie kijken, maar dat heeft iedereen! Hoezo is hij dan direct arrogant?

Iig, mij maakte t niet uit wie won, ze waren allebei goed! Als Erwin maar niet won, hij was wel goed, maar ik vond hem geen 'voice'.
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Nanana, wat zal ik vandaag eens gaan doen.. Ik moet nog mega veel screens maken, maar zo weinig zin ;l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk

Ben gisteren de hele dag bezig geweest om voor mijn schoonmoeder wijkverpleging te regelen omdat ik door mijn schoonvader gebeld werd dat ze niet meer uit bed kon komen.Ze was al een tijdje niet erg lekker maar het ging allemaal nog best.Huisarts is langsgeweest maar die kon eigenlijk niks vinden.Vraag mij soms af waarom ik nog de huisarts bel want die weet vaak niet wat er precies aan de hand is.Gelukkig is alles weer geregeld zodat ze niet naar het verpleeghuis moet(nog niet)maar ik denk dat het niet meer lang zal duren.
Annemiek
Man met de buit Man met de buit

Boehoe, ik wilde dat Chris won. Ik vind Iris juist arrogant met der harp. Uhg.

Hihi, ik zit voor een ring te kijken voor m'n 16e verjaardag maar alles wat ik mooi vind is 500 euro ofzo, dus dat gaat hem niet worden. :(:P
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik snap serieus niet dat mensen TVOH gaan volgen. De eerste keer was misschien leuk, maar de tweede keer en de derde,vierde,vijfde, en hoeveel er nog van komen.. Is gewoon erg uitgemolken..
Achja wat TV bazen al niet doen voor geld.

Yay sopa is dood<3
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

blub, ik krijg net een mailtje van Picnik dat ze 19 april dicht gaan, dus vanaf nu is al het premium zooi gratis, dus kan je alles gratis gebruiken
daar gaan de kleine edits aan foto's...

en ik heb nu veters van 180cm lang :3 en ik ben nu dus blijkbaar langer dan 180cm :'3

en ik klink schoor als ik een beetje hoger wil zingen en das irritant :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Imme
Teamlid Teamlid

Terug uit de stad. Het waait echt hard. En m'n vader heeft voor z'n verjaardag een laptoprugzak uitgekozen en toen kwamen we iemand tegen in de mediamarkt die m'n ouders kende, en ik ken blijkbaar zijn dochter want die zit bij me in de klas bij Duits, en hij stond bij de nespresso apparaten en uiteindelijk hebben we dus ook nog een nespresso apparaat gekocht voor z'n verjaardag.
En zometeen leren :(
Charge
Oplichter Oplichter

Blij dat TVOH eindelijk is afgelopen. Het enige wat ik leuk vind om te kijken zijn de audities. Daarna duurt het gewoon nog veel te lang totdat er eindelijk een winnaar is.

En ik zat net allemaal filmpjes te kijken van de sims 1. Nu krijg ik weer zin om het te installeren.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Yaay, ik heb eindelijk weer eens iets gemaakt met bodyshop :3
Ik ben ogen aan het recouleren, naar van die aparte kleuren, en ik heb nu lila gemaakt :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dat ik nu op een hele primitieve manier mijn mp3 aan het opladen ben :sweatdrop
En dat ik nu dus geen muziek kan luisteren en verder kan werken aan mijn one shot :|
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten