Wat een onzin! Ik snap echt niet dat je dan strafwerk moet maken, bij mij krijg je gewoon een waarschuwing. :blink
Maar wat ik eigenlijk nog onzinniger vind is om strafwerk te maken omdat je zwaaide :blink
1. Grr.. (Die leraar die mijn Mark noemt, van NL, is de halfbroer van een lange die 2.03 is en Geschiedenis geeft Erg hé)
2. Die leraar is meestal heel leuk, miss had hij z'n dagje niet
ben er vandaag uitgestuurd tijdens Latijn...
iedereen gooide met papieren vliegtuigjes, gooi ik mn eerste ooit, mag ik me meteen gaan melden
gelukkig was er een aardige conciërge en hoefde ik niet een uur te klussen of daar te blijven zitten tot het eind van het uur
Tamaralalala schreef:Ben ik al 2 jaar lang, achtereenvolgend.
Ik ben toe aan vakantie.
Je vakantie is net een dag afgelopen ik ben ook toe aan vakantie
Wahaha Jepske, mazzelaar. Als je dat had gedaan bij mijn Latijn lerares mocht je denk ik een week lang om acht uur op school zijn. zij is f*cking streng!
Ik was vandaag mijn agenda kwijt, de laatste 2 uren.
Het 6de uur had ik Beeldende Vorming, dus daar had ik hem niet bij nodig. Daarna had ik nederlands, ik kon mijn agenda niet vinden in mijn tas, dus vroeg ik aan m'n leraar of ik even naar mijn kluisje mocht om te kijken of mijn agenda daar lag. Lag-ie niet in mijn kluisje. Ik weer teug naar nederlands, ik heb alles op geschreven op een blaadje. Na de les vraag ik aan een meisje of ze even mee wil helpen zoeken, wij eerst naar de kluisjes, daar lag-ie niet. Dus wij naar B.V. Lag-ie ook niet, zien we onze Biologie leraar staan bij de leraren kamer, vragen we of we even ik lokaal 218 mogen kijken, daar lag hij ook niet. Zegt hij: 'Misschien ligt hij nog bij de kluisjes.' Ik: 'Daar hebben we al gekeken.' Maar wij alsnog naar beneden, zegt leraar bio: 'Misschien ligt hij op de kluisjes.' Dus ik springen, zie ik hem liggen. Op de kluisjes. Ik super blij. Meisje bedankt, maar ik weet nog steeds niet wie het gedaan heeft. Of dat hij uit mijn kluisje is gevallen, of uit mijn tas, of uit mijn tas is gejat.
En ik mis mijn vriendinnen . Ze waren er altijd voor me. Nu heb ik er miss. 1. Met het wuppen feest hoopte ik dat mijn beste vriend kwam. Want mijn school is op 2 locatie's. Nou hij kwam dus niet . Naja, toen "begon" het feest echt. Was er zo'n nummer van: Als je niet springt ben je een homofiel. Nou ik wou niet springen, want ik voelde me niet op m'n gemak. Schreeuwt iemand volop in mijn gezicht dat ik een homofiel ben(Die staat soms bij ons). Ik heb de hele avond al met tranen in mijn ogen gestaan omdat ik geen vrienden had. Doet zij dat. Ik bleef alleen voor mijn ouders, want die willen niet dat ik "vriendloos" word.
Ik heb het niet naar mijn zin gehad die avond, en laatst zat ik te denken om misschien naar die school te gaan waar al mijn vriendinnen op zitten.