Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 23 van 250

Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wat wil je kwijt.

ooooo....ze zijn bij ons in het ziekenhuis :ziek aan het reorganiseren en vandaag hebben al een paar collega's van mij te horen gekegen dat hun contract niet meer verlengd zal worden...zit me echt niet lekker.... :( , zit nu alleen achter de balie, aangezien de rest van mijn collega's uitleg krijgt waarom, hoe en wat. :bored hoezo de recessie is voorbij?? die is hier nog volop bezig :mad
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

ik had vanmiddag echt zoiets van had ik mijn fototoestel maar mee want er zat een vlaamsegaai echt perfect op een takje met een paar wolken weg dus de zon scheen erop en hij was zo dichtbij margoed toen had ik mijn mobiel niet mee :thumbdn
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Ik heb nog pianoles gehad, maar ik vond het eigenlijk niks. Ik wil het wel eens proberen met de computer. :)

Lekker een remixprogrammatje met alle noten van alle instrumenten, daar zal ik wel wat mee moeten kunnen :love

Laatst gewijzigd door Mastvlag op vr 26 mar 2010, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten