Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 220 van 250

Imme
Teamlid Teamlid

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik haat mijn school af en toe echt. Mijn moeder zou gister gesprek hebben met de Duits leraar. Dus m'n moeder moest zich haasten uit haar werk, was die vrouw er niet want school had niet gezegt dat er een gesprek was. En meerdere mensen hadden dat. Dus mijn moeder was super laat thuis omdat ze gingen rond bellen enzo en nu moet ze vandaag op haar vrije dag naar school.

Laatst gewijzigd door Imme op wo 18 jan 2012, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik ben volgens mij serieus ziek aan het worden, ik lig al de hele dag uit mijn mond te bloeden zonder dat er iets is gebeurt en ik heb verschrikkelijke buikpijn.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Emma: misschien even naar de dokter gaan. MIsschien heb je het ebola virus uit GTST wel :P Nee grapje, maar als je bloed uit je mond/neus/oor is dat nooit goed.

@Evannah: O god xD BLUNDER!

De lerares laat ons gewoon 4 uur langer zitten, en waarom: Vind ze leuk -.-. Ben blij als ik van deze school af ben! En als ik zometeen klaar ben, even naar c1000 en snel naar huis. Heb zin om te simsen :O
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Pff, wat ben ik blij dat ik weer thuis ben.. Op school kon ik het echt niet uithouden -__-
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik ben wat bang..
Er zijn dus schilders op mijn school die dus alles opnieuw verven, en vanochtend kwam ik voor het derde op school, en ze hebben iets gezegt dat ik een lekker ding ben ofzo. Maar die gasten zijn 30 jaar ouder als ik... Mijn moeder zei al dat ik het tegen iemand moest melden, maar ik kijk het aan tot vrijdag, want dan zie ik mijn mentrix weer.
Maar die meiden uit mijn klas vonden ook dat ik persé meemoest naar die gasten. Ik vind het echt eng.. =X
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Charge
Oplichter Oplichter

Simmielove schreef:Ik ben wat bang..
Er zijn dus schilders op mijn school die dus alles opnieuw verven, en vanochtend kwam ik voor het derde op school, en ze hebben iets gezegt dat ik een lekker ding ben ofzo. Maar die gasten zijn 30 jaar ouder als ik... Mijn moeder zei al dat ik het tegen iemand moest melden, maar ik kijk het aan tot vrijdag, want dan zie ik mijn mentrix weer.
Maar die meiden uit mijn klas vonden ook dat ik persé meemoest naar die gasten. Ik vind het echt eng.. =X
Dat kan ik me wel ergens voorstellen. Toen ik een jaar of 12 was zeiden de glazenwassers ( die we godzijdank nu niet meer hebben) ook zulke dingen tegen mij. M'n pa had er toen iets van gezegd.
En toen ze bij ons op school aan het verbouwen waren dit jaar gingen de bouwvakkers naar me fluiten. Maar dat doen ze bij iedereen dus dat is dan alleen maar grappig xd
Maargoed ik zou het er idd even met je mentrix over hebben.
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

! NU KOMT NIET BOEIENDE INFO ! o_o
-
was met me 'n 2 beste vrienden naar de bios geweest =3 en niet zo boeiend...
was wel jammer dat ie moeder en broertje mee gingen :(
konden we niet gaan stoeien :angry
Afbeelding
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

@Simmielove:

Dat kan ik me wel ergens voorstellen. Toen ik een jaar of 12 was zeiden de glazenwassers ( die we godzijdank nu niet meer hebben) ook zulke dingen tegen mij. M'n pa had er toen iets van gezegd.
En toen ze bij ons op school aan het verbouwen waren dit jaar gingen de bouwvakkers naar me fluiten. Maar dat doen ze bij iedereen dus dat is dan alleen maar grappig xd
Maargoed ik zou het er idd even met je mentrix over hebben.[/quote]
Ik zou het idd nog even aankijken tot vrijdag. Van die bouwvakkerpersonen fluiten/zeggen dingen/roepen heel vaak naar meisjes, volgens mij gewoon voor de lol, omdat ze dat grappig vinden of zo. Volgens mij doen ze niet zo snel echt iets zeg maar (; Maarja, het is natuurlijk wel vervelend en ik zou het idd wel even tegen je mentor zeggen. (:

Vrijdag is mijn sweet 16,5 omdat ik het niet had gevierd toen ik 16 werd en ik nog iets wilde doen :D Maar ik moet nog veel regelen aaah :o
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Ik zou vandaag maar 1 tussenuur hebben maar het werden er 2 -___-

Er zit dus noga in een mars... xD
Heel interessant :3
en ik word ook ziek, heel verkouden en kan morgen misschien niet naar school omdat ik spierpijn heb door mijn training en daardoor niet normaal kan staan en lopen -,-

Weergave- en sorteeropties

Gesloten