Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

97 berichten • Pagina 3 van 5

hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: Kerst vier je samen met Sims 3 Nieuws

Kerst groeten van het Sims Audio Team

Wat leuke MP3tjes voor de Kerst, je kan ze uiteraard ook in het spel zelf gebruiken!
Happy Holidays from The Sims audio team!

Check out these holiday tunes from The Sims:

In The Bleak Midwinter Sims
A modern twist on “In The Bleak Midwinter” by The Young Punx vs the Camden Choral Collective.

Jingle Sims
A version of Jingle Bells by The Young Punx vs the Camden Choral Collective, as featured on the Happy Holidays from TS3 video.

Sims Jingle Bells
A version of Jingle Bells; featuring Marielle Jakobsons on violin, Jackie Gratz on cello and The Sims Audio Collective Choir.
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

hiki schreef:die speakers zijn toch van die set met een bas box op de grond? had jij die niet aangeraden toen we nog in guild zaten in WOW?

:huh
Dat zou best kunnen, ik heb zoveel dingen gezegd en gedaan dat ik het allemaal echt niet meer weet ondertussen hoor :rolleyes

Het zijn in ieder geval lekkere speakers. Maargoed daar ging het hier niet over.

Ik vind het erg oneerlijk dat er zoveel sneeuw is gevallen in het noorden en oosten van het land. In het westen ligt hoogstens 1cm en dat is dan ook pas net gevallen allemaal. Heel Nederland staat vast, maar hier totaal geen last van wat dan ook, behalve misschien op kleine kiezelstraatjes waar een dun laagje sneeuw/ijs ligt en in de tuin. Net genoeg voor een kleine sneeuwbal, maar lang niet genoeg voor een sneeuwpop. Ik wil ook met mijn slee van een berg af waar 30cm sneeuw op ligt! :sad

Hopelijk blijft het sneeuw wat er nu ligt liggen tot de kerst, hebben we tenminste toch nog een witte kerst. Maar Nederland kennende zal het waarschijnlijk allemaal allang alweer gesmolten zijn.
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

80 % kans op Witte Kerst

WAGENINGEN - Volgens Reinier van den Berg van Meteo Consult in wageningen kan Nederland zich vrijwel zeker opmaken voor een witte kerst. De sneeuw die er reeds ligt, blijft tot en met de kerstdagen liggen. De temperatuur blijft, behalve vlak aan zee, in het algemeen onder nul.

De korte tijd dat het vooral volgende week soms wel even dooit, is bij lange na niet voldoende om de sneeuw serieus te laten dooien. Bovendien komt er nog sneeuw bij. Zowel zondag als dinsdag kan er in het hele land weer sneeuw bij vallen. In totaal mogelijk meer dan 5 centimeter. Officieel was er voor het laatst in 1981 sprake van een witte Kerst.

Het criterium is, dat er op beide kerstdagen in De Bilt een gesloten sneeuwdek ligt van tenminste 1 centimeter. Hoewel er regionaal ook daarna soms sprake was van een witte Kerst, kunnen we met een waarschijnlijkheid van maar liefst 80 procent dit jaar dus eindelijk weer officieel spreken van een witte Kerst.
:wub
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

volgens mij weet ik nu van 4 mensen die op dit forum WoW hebben gespeeld (of spelen)
- xelles
- MrBayn
- hiki
- jelle!! (oftewel ik)
kun je mij ook nog even toevoegen?

heb WOW gespeeld en speel het nog steeds naast de sims.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie