Re: Kerst vier je samen met Sims 3 Nieuws
Haha, grappig die grondverf, alleen ik ga het niet downloaden.. het ziet er niet helemaal 'echt' uit als er op je huis geen dik pak sneeuw ligt. Ik wacht wel gewoon op een uitbreidingspakket.
97 berichten • Pagina 3 van 5
Laatst gewijzigd door jelle!! op za 19 dec 2009, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Happy Holidays from The Sims audio team!
Check out these holiday tunes from The Sims:
In The Bleak Midwinter Sims
A modern twist on “In The Bleak Midwinter” by The Young Punx vs the Camden Choral Collective.
Jingle Sims
A version of Jingle Bells by The Young Punx vs the Camden Choral Collective, as featured on the Happy Holidays from TS3 video.
Sims Jingle Bells
A version of Jingle Bells; featuring Marielle Jakobsons on violin, Jackie Gratz on cello and The Sims Audio Collective Choir.
DIE speakers zijn het ja!hiki schreef:die speakers zijn toch van die set met een bas box op de grond? had jij die niet aangeraden toen we nog in guild zaten in WOW?
Dat zou best kunnen, ik heb zoveel dingen gezegd en gedaan dat ik het allemaal echt niet meer weet ondertussen hoorhiki schreef:die speakers zijn toch van die set met een bas box op de grond? had jij die niet aangeraden toen we nog in guild zaten in WOW?
80 % kans op Witte Kerst
WAGENINGEN - Volgens Reinier van den Berg van Meteo Consult in wageningen kan Nederland zich vrijwel zeker opmaken voor een witte kerst. De sneeuw die er reeds ligt, blijft tot en met de kerstdagen liggen. De temperatuur blijft, behalve vlak aan zee, in het algemeen onder nul.
De korte tijd dat het vooral volgende week soms wel even dooit, is bij lange na niet voldoende om de sneeuw serieus te laten dooien. Bovendien komt er nog sneeuw bij. Zowel zondag als dinsdag kan er in het hele land weer sneeuw bij vallen. In totaal mogelijk meer dan 5 centimeter. Officieel was er voor het laatst in 1981 sprake van een witte Kerst.
Het criterium is, dat er op beide kerstdagen in De Bilt een gesloten sneeuwdek ligt van tenminste 1 centimeter. Hoewel er regionaal ook daarna soms sprake was van een witte Kerst, kunnen we met een waarschijnlijkheid van maar liefst 80 procent dit jaar dus eindelijk weer officieel spreken van een witte Kerst.
kun je mij ook nog even toevoegen?volgens mij weet ik nu van 4 mensen die op dit forum WoW hebben gespeeld (of spelen)
- xelles
- MrBayn
- hiki
- jelle!! (oftewel ik)