Op kamp naar Ameland en op reis naar Kreta "wegdroom-zucht"
Woensdagnamiddag laatste examen en dan nog op schoolreis...
En dan Simmen
En uiteraard komt een van de dagen de eerste aflevering van King Size op de site maar eerst nog eventjes uitvissen hoe dat zit met die site's van afbeeldingen...
En de uitdaging v/d maand mag ik ook niet vergeten natuurlijk!
Brr.. 'k krijg al al bijna terug stress...
Aan iedereen: prettige zomervakantie en laat het please goed weer zijn!
lenhofcreathings schreef:In ons gezin hangt het af van het weer in het binnen/buitenland.We gaan nooit ver, m'n ouders hebben vliegangst.. Meestal gaan we dan om het jaar naar Zwitserland. Vorig jaar zijn we geweest, dus vermoed ik dat het dit jaar òf ons kikkerlandje, òf Noord-Scandinavië òf Frankrijk wordt.. en dan kan het ook nog eens Zuid-Limburg worden..! De data staat al vast; de 2e week van de vakantie, dinsdagavond - 4e week van de vakantie, ook dinsdagavond.
dat kan nog eens gezellig worden!
Zuid-Limburg, komt u maar! Altijd geweldig weer hier.
Morgen nog een hele OCHTEND proefwerken, heb nog NOOIT ZO GRAAG GELEERD.
We gaan dit jaar naar Atlanta en de laatste 3 dagen daarvan gaan we naar New York. Verder staat het nog niet vast wat we nog gaan doen, maar dat zullen dan kleine dingetjes zijn.
en we gaan dit jaar niet op vakantie maar k ga met Maike afspreken, en dat is net zo leuk
anders gingen we altijd naar Zuid Frankrijk (bij St Tropez) altijd mooi weer, echt super daar. Maar om nou 5 jaar achter elkaar naar dezelfde plek? hmm, dan maar een jaartje in Nederland, wordt toch kei leuk
op vakantie in Twente... als je me dat vorig jaar had verteld, kweet niet hoor..
Tropische temperaturen in aantocht
SOEST - Als een raket vliegt de temperatuur in de loop van het weekeinde richting tropische waarden.
Onder stevige hogedrukimpulsen vanuit de Azoren breidt lucht van subtropische breedten zich snel via Zuid-Europa in onze richting uit. De hitte bereikt ons naar verwachting zondag. Het zal die dag steeds zonniger worden met temperaturen die in het binnenland naar 26 graden stijgen.
Maandag liggen de maxima tussen 27 en 33 graden en is het overal bloedheet. Mogelijk wordt het de tot nu toe warmste dag van het jaar. Ook dinsdag is het nog heet met opnieuw de 30-graden binnen handbereik. Onweersbuien maken daarna een einde aan de pret.
De rest van volgende week blijft het desondanks zomeren met temperaturen meest tussen 20 en 25 graden.
Jozz schreef:Ik heb al een maand vakantie (examens he)
en we gaan dit jaar niet op vakantie maar k ga met Maike afspreken, en dat is net zo leuk
anders gingen we altijd naar Zuid Frankrijk (bij St Tropez) altijd mooi weer, echt super daar. Maar om nou 5 jaar achter elkaar naar dezelfde plek? hmm, dan maar een jaartje in Nederland, wordt toch kei leuk
op vakantie in Twente... als je me dat vorig jaar had verteld, kweet niet hoor..
ik ga dit jaar vlakbij St. Tropez, waar zat je precies?
Jozz schreef:Ik heb al een maand vakantie (examens he)
ik ga dit jaar vlakbij St. Tropez, waar zat je precies?
- zon
- zwemmen
- ik kan mijn bikini weer aan
- ijsjes
- jongens qq
- mijn verjaardag
- geen school
- geen stress
- bruin worden
- niks doen
- mijn vakantievriendin weer zien <3
ik heb geen vakantie dit jaar .. Zelf voor gekozen. Ik ga de hele zomer werken ruim 40 uur per week Misschien dat ik in september een weekje vrij neem..heel misschien.. Maar ik heb al besloten volgend jaar met mn 2 beste vrienden een week te gaan kamperen! En daar heb ik nu al heel veel zin in