Verdomme, weer een onvoldoende voor AK. Na een 4.6 een 4.9 >_<
En voor een poster waar ik een middag aan heb verspilt kreeg ik een 6.5! Terwijl mensen die niet eens alles hadden en nog dingen erbij gingen schrijven een 8.5 kregen. Tss... Ik haat dat wijf. Ze moet mij niet en wil me naar HAVO hebben, want vorig jaar was ze mijn mentor en ze zei dat ik naar HAVO moest gaan, maar ik ging naar VWO.
Ik wil mijn scheikunde cijfer!! Ik dacht dat ik hem had verpest, zegt die vrouw woensdag dat ik hem goed had gemaakt. Nu wil ik het weten ook .
Morgen moet ik biologie poster over de geschiedenis van het heelal inleveren, how interesting. Al moet ik zeggen dat onze poster wel origineel is. In de vorm van het melkwegstelsel met de plaatjes en tekst er 3D opgeplakt met van dat speciale plakband spul .
Zometeen naar school (een uur reizen!!) voor een gesprek met mijn opdrachtgeefster. Ik moet het Sinterklaas feest regelen >.>
En dan weer 3 uur op school kloten en een portfolio afmaken.
Mijn nederlands gemiddelde is omlaag gegaan
Door een 7.9 is ie van een 8.1 naar een 8.0 gegaan
Eerste keer dat ik voor dat vak zo hoog sta, hopelijk houd ik dat vol ;o
Mijn wiskunde lerares is een bitch
Ze heeft 6 vragen fout gerekend in mijn SO
en mijn vader heeft ze allemaal nagerekend met een rekenmachine en er zijn er maar 2 echt fout >.>
v gecensureerd -.-
Laatst gewijzigd door Emma op ma 14 nov 2011, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
^ dit klinkt misschien een beetje stom van mij, maar let alsjeblieft een beetje op je taalgebruik. Je bent hier niet de enige, en sommigen waarderen dit niet (zoals ik) Ik neem aan dat je op de hoogte bent van het feit dat je met een ziekte scheldt. Dit gaat wat te ver vind ik, dus wees alsjeblieft ff sociaal en pas je bericht aan, kleine moeite.