Ik postte ook best veel in touwtrekken, maar ik was er niet echt opuit om te posthunten ofzo. Maar hiki, misschien is het een idee om met de teamleden te overleggen over die rankings. Dat idee van alexie vond ik best goed.
Ik heb alleen een waarschuwing gekregen ooit van dat ik best arrogant over kan komen, maar dat wist ik al. < Ogod, is dat ook arrogant? Maar ik zit volgensmij niet bij de spammers, ben s'avonds aan het slapen. En tv kijken enzo.
Ik postte ook best veel in touwtrekken, maar ik was er niet echt opuit om te posthunten ofzo. Maar hiki, misschien is het een idee om met de teamleden te overleggen over die rankings. Dat idee van alexie vond ik best goed.
het is ook jammer dat de goede forumleden onder die paar slechte moeten leiden: sorry daarvoor, hopelijk is het snel opgelost.
ja daar is het een wedstrijd van mij en alex
wie wint er alex of ik
het word spannend mensen
oe daar gaat simcoop met nog een paar punten maar alex komt trug en haalt simcoop in simcoop trpat op de staart en schiet er langs wedstijd zal nooit eindigen
het is ook jammer dat de goede forumleden onder die paar slechte moeten leiden: sorry daarvoor, hopelijk is het snel opgelost.
Het is nog steeds een leuk forum hoor. Met aardige ( soms iets wat gestoorde ) leden.
Dat er soms wat onenigheid is kan gebeuren, maar ik erger me er niet echt aan.
Het is nog steeds een leuk forum hoor. Met aardige ( soms iets wat gestoorde ) leden.
Dat er soms wat onenigheid is kan gebeuren, maar ik erger me er niet echt aan.