Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 190 van 250

TenerifeTerreur
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Wat wil je kwijt.

mijn kat is net samen met mij wezen douchen :D
hij dringt net zolang aan tot ik m op pak en samen met m onder de douche sta :D
en dan vind tie t heerlijk om als babytje afgedroogt te worden :D
redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Heb ik een nieuwe comp, heb ik er weer eens problemen mee. :cursing Kon zelfs niet op deze site want dan begon mn beeld te knipperen en allemaal strepen en poof blauw of zwart beeld. :(
Nu moet mn comp weer terug naar mn broer en zit ik weer op mn oude comp. :cry
Dat word dus weer sims 2 spelen :D

FF wat grappigs vertellen.............

Ik liep gisteren met mn dochter naar mn ouders toen er opeens iets groots tegen mn slaap aan vloog :scared als reactie gooide ik mn hoofd in een zwiep opzij (mn hoofd bleef nog wel vast zitten hoor :lol ) en zei.... oei mn bril. Volgens mij had ik mn bril eraf gezwiept :lol
Wij zoeken maar niks te vinden. Zegt mn dochter... had je je bril op dan :? Later thuis zoeken naar mn bril maar nee die was er niet dus wij terug na een kwartier zoeken en verschillende mensen aan t lachen gekregen te hebben zag ik opeens in de bosjes een klein roodbruin iets achter de bladeren.... Was mn bril en nog helemaal heel. :applaus
Wat was ik blij en mn dochter en ik hebben de hele weg terug bijna slap gelegen van t lachen :lol :lol :lol
Mn dochter zegt nu dat ik een nieuwe sport heb uitgevonden. ipv discuswerpen is het bril werpen geworden. :lol :lol :lol
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Huh :?
Ik bedoelde met / gedeeld door
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

ik denk dat zemm gelijk heeft
afstand delen door snelheid...
tenzij je inplaats van kilometers meters
ofzo hebt...

trouwens: wat betekent qq?
is misschien domme vraag maar
ik kreeg een smsje met:
jy bent ziek qq.

het enige at ik weet is dat ik inderdaad ziek ben...
maar: ik kreeg hem van een irritante trut, en
ik kreeg hem toen zij op school was... (zij is niet ziek
en wij zitten op de basisschool...)
Afbeelding
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Kijk, zoals sommigen wel weten ben ik al een tijdje opzoek naar vakantiewerk.
Vandaag heeft iemand me opgebeld en zei dat ze mijn sollicitatiebrief hebben ontvangen en dat ze mij misschien willen aannemen. Dat is een groot schoonmaakbedrijf, dat houdt in dat ze mij naar huwelijken, restaurants, feesten of soms winkels en dergelijke kunnen sturen om daar de boel op te ruimen :P
Nu mijn probleem is, mijn moeder wil dat niet. Ze zegt dat het te moeilijk voor mij zal worden, ik vind van niet maar nu dat ze het zegt, twijfel ik wel een beetje aan mezelf :s
Ook zegt ze dat ze vandaag een vacature heeft gezien voor jobstudenten aan de etalage van een groot winkel bij ons in de buurt maar die was vandaag niet open. Morgen ga ik dus ook even naar die winkel toe om te kijken of het lukt.
Stel dat ze mijn sollicitatie in die winkel positief bekijken, hoe moet ik dan de andere afwijzen? Want die zit daar nu op een kopie van mijn identiteitskaart, studentenkaart enz. te wachten :)
Afbeelding
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Zozo, wat een verhaal...

Maar als ik het zo goed begrijp wil je dat baantje bij het schoonmaak bedrijf niet... En die mag je ook niet, van je moeder. Duuss, zeg je dat je bij 2 bedrijven hebt gesolliciteerd, en dat je bij de andere waarschijnlijk al word aangenomen... :)

Zoiets??? (A)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten