Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 186 van 250

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Dave: Hier heeft het vannacht gesneeuwd, jammer genoeg bleef het maar even liggen. En hier regent het ook hard. ik wil ook sneeuw :(

En we zitten alweer op school... Vanmiddag als ik uit ben, even naar de gameshop! Ze hebben daar Middeleeuwen de deluxe editie, dat houd in: Extra spulletjes!

En ik zit te denken om op de zolder 'mijn' hoekje je maken. Groot bureau, sims uitgepakt en wel op de plank, goodies en poster van Sunset Valley ook.. I love sims<3
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Geweldig, hartstikke nat geworden en mijn uggs zijn doorweekt. We wouden gaan schuilen in de school, maar we mochten niet meer naar binnen! Hoe dom is dat.
Afbeelding
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Morgen volleybal toernooi... wat ik dus niet kan...
klein voordeel, als we minimaal 40% van het aantal wedstrijden, die de klas gespeelt heeft winnen... dan organiseert onze gymleraar een klassenfeest voor ons. Onze klas heeft 4 teams ;) Lukt dit niet, dan moeten wij een klassenfeest voor hem organiseren xD

en, we keken vandaag pizza maffia bij wiskunde... was wel grappig, want wanneer er even Marokkaans gesproken werd (geen ondertiteling) hadden wij onze eigen tolk! xD

en, iets minder leuk. Het rapport cijfer voor Duits was fout en nu is mijn cijfer voor geschiedenis omlaag gegaan :(
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

@Emma Awhh <3

Nouu, ik ga eens leven gooien in dat verhalenforum. Daarom is er een jonkie zoals
mij nodig, die zorgt voor nog wat spannnends xD
En het gaat goed met mijn verhaal, alleen mijn verhalenlijn vind ik nog iets te zoet ;p
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove

8ste valt uit omdat er afscheid genomen word van een leraar : DD
& mijn nicht die stond dus voor de lerarenkamer met een dienblad champagne, Ik zo; "Zozo, luxehoor', mijn nicht; "Wilt u ook misschien een glasje champagne', maar als je haar toon had gehoord.. xD
En vandaag wéér een tussen uur, en weer is die leraar morgen wel opschool, dat is gewoon zo triest!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

De hele dag middag aan mijn boekverslag bezig geweest en nu is het nog niet klaar. Gelukkig moet ik hem pas vrijdag inleveren dus ik heb nog alle tijd.

V Tjaa.. dat word dan de hele avond/nacht werken. Veel succes ermee ;)

Laatst gewijzigd door Robin. op di 20 dec 2011, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Robin_Sim schreef:De hele dag middag aan mijn boekverslag bezig geweest en nu is het nog niet klaar. Gelukkig moet ik hem pas vrijdag inleveren dus ik heb nog alle tijd.

:cursing
Ik moet er een morgen af hebben, maar moet nog beginnen :scared
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Simmielove

^^
Haha, nu er een nieuw rollenspel-ding is begonnen kan ik niet wachten met die van mij. Op een of andere reden ben ik net ook begonnen met alle rollen x'd

Wiskunde doorgelezen en snap echt niks van Duits, hmpf..
En bijna holiday <333333333333333333333333333333333
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten