Goodmorning ;D
Ik ben net pas opgestaan. Ik was al een tijd wakker, maar wat moet ik anders doen ;3
Nu een postcode opzoeken en door Marit's informatie ook kijken waar ik die mod kan downloaden
wij hebben aan de overkant een man wonen en die zit altijd in de tuin dingen te bouwen. Zu is ie elke keer stenen aan het zagen echt %*&^*(^#@$ En het ergste is nog dat ie elke keer heel onsmakelijk zit te hoesten Man ga naar de dokter!
Ik heb een gunstig rooster, 2x vijfde uit, 1x achtste en de rest tot het zevende ;D
En woensdag pas naar school.
En ik heb me gs boek nog steeds niet, maar ik heb de hele week gs niet, makkelijk :3
Ik ga Skyrama doen, omdat mijn 'vrienden' dat willen Okee ze zijn wel vrienden maar op weg naar school en terug praten ze alleen maar over Age Of Empires, Voetbal en Skyrama.
V das best vaag weetje .______.
Laatst gewijzigd door Matthieu op ma 22 aug 2011, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
HUH. Ik snap niet waar die nieuwe interacties vandaan komen.
Nu ook al:
'Naar geslachtsvoorkeurvragen'
En dan komt in zo'n spreekwolkje: '... is Hetero/homo seksueel'
EDIT:
Ik heb net een sneakeretui gekocht bij de action In het paars
Joepie, woensdag weer school. Waarschijnlijk één van de weinigen die dit vinden, maar ik heb een prettig gestoorde mentor en ook nog eens scheikunde...
Marit. schreef:HUH. Ik snap niet waar die nieuwe interacties vandaan komen.
Nu ook al:
'Naar geslachtsvoorkeurvragen'
En dan komt in zo'n spreekwolkje: '... is Hetero/homo seksueel'
EDIT:
Ik heb net een sneakeretui gekocht bij de action In het paars
Welke uitbreiding heb jij geïnstalleerd dat je dat krijgt?
@Snateraar, geen idee o_o Dat was er opeens vandaag Ik weet niet of het door een MOD komt, want opeens heb ik dat en 'Riskante O Jaa! (10%)' en als ik op het bed klik kan ik O Jaa interacties doen en dan een persoon van het andere geslacht uitkiezen. En tiener kan romantisch doen met volwassene en andersom. o_o Echt weird. Maar ik 3 dagen geleden een MOD geïnstalleerd en gister ook nog gesimst.