Vandaag is m'n moeder jarig! Dus we gaan vandaag gezellig uiteten en morgen naar Giethoorn en dan blijven we daar een nachtje.
En ik ben bang voor de examens, het komt zo dichtbij
Morgen hier houden we hier thuis een familiereünie van mijn moeders kant (50 gasten), en de eerste gasten (die komen uit Duitsland) zijn er al!
Ze zijn zo grappig.
Vandaag teruggekomen uit Engeland. Ik heb echt een geweldige tijd gehad! Ik heb zoveel leuke mensen ontmoet uit Spanje, Noorwegen en Engeland. We hadden super mooi weer en hadden echt een super leuk programma. Aww ik wil zoo graag terug :c
Naar het winkelcentrum geweest vandaag. (hij was open tot 15 uur).
Ging ik de roltrap op naar boven. De persoon voor me laat opeens een scheet en ik stond er precies voor...
Toen we boven kwamen wilde ik er echt wat van zeggen, maar toen zag ik dat het een goede kennis van mij was... Hmm, laat maar dan dacht ik. :')
Gisteravond terug gekomen uit Londen! Erg leuk gehad. Ben er blij met de 2 boeken die ik heb gekocht en het telefoonhoesje, vandaag al wat programma's teruggekeken en zo Simsen! Heb er zin in om screens te maken met Abby en John in Sunlit tides.
Vandaag bij Strand opening geweest in Hoek Van Holland, was heel erg leuk!
Het was niet erg warm maar als je in het zonnetje stond werd het toch wel lekkerder!
Om 7 uur naar oma en moederdag vieren, dat haat ik zo aan moederdag, altijd op een zondag en wij vieren het altijd laat dus geen tijd meer voor mezelf erna en dan meteen naar bed. Morgen weer school en de laatste weken gaan dan eindelijk in. Ben benieuwd.
Pfoe! Druk druk druk met van alles. School, vrienden, verjaardagen en ga zo maar door. Deze week zelfs weinig op Sims Nieuws gezeten. Hopelijk is het volgende week wat rustiger....
Ik ben dol op mijn tante, we komen net terug van een onverwachts reisje naar mallorca, ze had ons een week meegenomen, en het was echt een super week. Ik ben echt verdrietig dat het voorbij is. Het was ook mijn eerste keer in een vliegtuig, was best eng maar de terugreis was minder eng! Ik hoop dat we weer een keer terug gaan!!!