Ik wordt gek van wiskunde. Partieel integreren, sorry hoor maar wanneer ga ik dat gebruiken?!?
Zometeen weer verder simsen , alleen af en toe gaat ie vasthangen
En net lekker gegeten, gebakken aardappeltjes, wortels en varkenshaasje.
V Waarom heb je twee iPods?
Laatst gewijzigd door Imme op zo 18 mar 2012, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
En ik heb uitgerekend dat ik zelf intotaal 72 GB aan Apple heb (wat dus in mijn bezit is)
1x Ipod Touch 8GB
1x Ipod Touch 32GB
1x Ipad 32GB
Ja, ik heb de IPad overgenomen en hij bevalt me prima.
mijn dag begon wel goed :'3 ik werd om 4 uur wakker met knallende kop pijn en een heel erge loopneus
dus aspirine genomen en neusspary gedaan en weer slapen
en toen later op deze dag kreeg zo een pijn in mijn zij was gelukkig snel weer weg en toen kreeg ik hoofdpijn, dus weer aspirine genomen
en toen werd ik moe en viel ik op de bank inslaap, zo waar iedereen bij was op mijn 16e :'3 ik sliep als een klein kind op de bank
Ik moet een 'humoristisch' gedicht vinden over een boek dat ik gelezen heb, maar ik kan er nergens een vinden. Dat is echt lastig. Weet iemand een site, of heeft iemand een humoristisch gedicht dat gaat over het onderwerp verlaten, gevechten, vriendschap of magie (onwerkelijkheid)?
Morgen laat naar school omdat ik naar het ziekenhuis moet voor controle, mis misschien wel 2.5 uren, sowieso 2
Dus ook lekker lang slapen voor mijn doen x3
Simple Plan was zooo freakin' awesome gisteravond ;DD We stonden echt bijna helemaal vooraan ;DD Ennu heb ik ook een hele cuwlle nieuwe poster van hun ;D
Ik moet voor morgen voor school iets voorbereiden over lichaamsverbouwing (piercings, tatoeages, plastische chirurgie). Weet iemand een goede site waar ik gegevens kan vinden over deze onderwerpen (percentages hoeveelheid mensen, tevredenheid, etc.). En ik heb morgen een natuurkunde pw, ik ben nu al zenuwachtig
Draw something uit de appstore gedownload, laadt hij heeeeel langzaam -.-
en vanochtend in het ziekenhuis bleek dat mijn neus helemaal is stukgebloed, oftewel een bloedvat is zo vaak kapot gegaan dat het niet kapotter kan x3
Naja, eigenlijk moeten ze daar wat aan doen, maar ben nog te jong voor de waarschijnlijke complicaties ;l
Mijn hond gedraagt hoe ze zich normaal gedraagt.. Iig, mijn ouders zijn niet naar de dierenarts gegaan, omdat ze qua wil echt zichzelf is en overal nog vrolijk rond huppelt.
En we hebben tot donderdag nu een 40 minuten rooster <3
Is mijn extra uurtje toch wat minder. : D
Maar ik vind het wel vaga, mijn ouders hebben een brief van school ontvangen waren in staat dat het "extra lesuur vervalt zodra we geen achterstand meer hebben". Lol, wedden dat ik gewoon 33 uur draai per week? Eigenlijk zou ik ook minder huiswerk moeten krijgen, want ik kan er 1 uur minder tijd aan besteden en ik heb verder ook nog een leven...
Woops gisteren vroeg mijn begeleider of iemand een vrije dag wou opnemen, ik zei: Die dag heb ik al vrij gevraagd. maar was niet zo, hopelijk krijg ik alsnog een goedkeuring voor die dag, dan moet ik maar 2 dagen werken En de rest van de week dan vrij (Ook wel eens lekker)
Zaterdag middag ziek geworden ;s
Gister thuis gebleven
en vandaag ook
ik voel me best wel klote qq
maar morgen hoe dan ook weer naar school want dan gaan we naar kamp Westerbork
ik neem wel een extra paracetamol
En dit noemen ze dan toetsweek.. vandaag om 2 uur anw toets van een uurtje, dan nog even diehard leren voor eco en dan eeeeindelijk klaar Pff anderhalve week is toch wel vermoeiend ;o
Ben er achter gekomen dat de kapselbanden van mijn gewrichten te los zitten.. Kan hele vreemde bewegingen maken.
En ik dacht eerst nota bene dat dat normaal was en mijn gewrichten juist heel stroef waren! Nou ja, nu weet ik iig waar al dat gekraak vandaan komt
En het gaat weer geweldig.. Ik zit dus totaal in de knoop met mezelf.. Ik ben mijn beste vriendin kwijtgeraakt, en ik weet niet of het deze keer nog goed komt, en ik heb nog maar 9 weken de tijd om iemand te zien, niet eens.. Daar komen nog allemaal kleine flutdingen bij en nu voel ik me dus harstikke klote. Bah.
Maar oke, volgend jaar ga ik dus naar atheneum, en dan kun je kiezen om als extra vak Spaans of Cambridge Engels te doen, en ik denk dat ik Spaans ga doen, aangezien ik een aanleg voor talen enzo heb, en ik het ook best leuk vond. En trouwens ook mijn rapport gekregen, bijna hetzelfde als de vorige keer, geen onvoldoendes dus (sowieso geen onvoldoendes, dus gemiddeld ook niet) Maar ik kan dus niet wachten totdat mijn vader al die cd's heeft besteld..