Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 170 van 250

Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik heb net m'n broertje z'n chocoladeletter opgegeten :sweatdrop

Schijnbaar was mijne al weer op ( (A) ) en toen had m'n broertje achter mijn pc gezeten en zijn letter meegenomen xD Oeps C:

*btw, m'n broertje en ik hadden dezelfde letters omdat de letters in onze voornaam al weg waren :\*
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^Cute :3

Weet iemand antwooord op deze vraag? Ik kan op mijn eigen account niet op internet, dan blijft ie hangen met 'Windows reageert niet' enzo. Op mijn broers acc doet ie het wel..? :huh
Dus weet iemand hoe dat kan? :)
Just be kind.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Paardrijden was een hel, wilde niet galloperen omdat he. Paard er zeker vandoor zou gaan, dusbozd ouders. Maarr ik doe het al haast 7 jaar of zelfs langer, en het is toch maar een hobby, alleen moet ik dan egens anders op vanwge mijn "sociale contacten", ik weet niet hoor, maar ik heb na 2 jaar op de middelbare nog steeds geem vriendin en door op een sport te gaan wel? Ja daahaag!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

gister gingen we dus naar Keulen, was op zich wel leuk, alleen heel chaotisch met de bussen...

Dus, aan het begin, ik met een paar vrienden dus de goeie bus in. Deze is vol. Wij worden er uit gestuurd door een lerares Duits, komt mijn leraar Duits die dan zegt dat wij bij hem dus wel in de bus konden. Wij denken, oke. We zitten net dus in die bus, wordt er omgeroepen, dat we terug moeten. Wij weer opstaan, staat daar de afdelingsleider helemaal over stresst, te roepen dat we dus in die bus moeten, die vol was. Duitse leraar houdt ons echter tegen en afdelingsleider is stil, dus wij gaan gewoon weer zitten. Belangrijk is, dit alles gebeurde terwijl de bussen al reden...

Nou, we komen in Keulen aan. Krijgen we een donderpreek van onze mentrix. Daarna, was het wel gezellig met Keulen.

Terugweg, wij denken. Dit gebeurt ons niet nog een keer en stappen zo'n beetje als eerste de bus in. De bussen rijden al weg, is de bus overvol...

dus ben nu benieuwd wat er morgen gaat gebeuren, kijken of we weer een donderpreek van onze mentrix krijgen... xD
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Faal, misschien gaat mijn broer een pokersite maken xD
Denk het niet, iig dat hij echt online komt, maar anders zou het zó vet zijn hea ;o
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Al lekker thuis :D
Nu nog leren voor ak, maarjaa.. En ik heb alweer hoofdpijn.. Misschien helpt ook niet echt om Slipknot op volume 20 te gaan luisteren, maar jaa :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik voel me dus echt misselijk :/
En eigenlijk moet ik ak leren en hw maken, maar ik heb zó geen zin, en schrijven lukt ook niet zo goed :/
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten