Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 164 van 250

Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Wat wil je kwijt

Het is alweer bijna kwart voor 6 :blink
Ik heb bijna niks gedaan vandaag. 8-)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Wat wil je kwijt

Ik heb bijna de hele dag geslapen xD. Niet zo gek eigenlijk, want in Berlijn sliep ik elke nacht maar 4 of 5 uur en op de laatste dag maar 2 uur ( ik kan echt niet slapen in een bus). Maar het was echt superleuk, behalve de vrijdagavond. We werden in het centrum van Berlijn afgezet en om 11 uur moesten we ergens verzamelen om vervolgens met de bus weer naar Nederland te vertrekken. Nou hadden wij dus net het geluk dat er een voetbalwedstrijd tussen Duitsland en Turkije was -.-. De meeste winkels waren al gesloten dus wij zaten op een gegeven moment met z'n 12en op een bankje te wachten toen ik opeens een vuist vlak langs m'n gezicht voelde gaan :scared . Er stond opeens een groepje van 20 Turken voor ons die ruzie kwamen zoeken. Echt iedereen zat te shaken van angst waaronder de jongens want ja , die turken waren veel ouder en ook met meer dus als het op een gevecht zou uitdraaien was het vrijwel zeker dat we werden ingemaakt. Gelukkig zijn de jongens rustig gebleven en probeerden we gewoon normaal met ze te praten. Ik was echt blij dat die turken gewoon weggingen. Dus toen ze weg waren wij gelijk naar de Mac gerend en hysterisch de rest van de groep opgebeld of ze ook konden komen zodat we tenminste met een grote groep waren als we die turken weer tegen kwamen. Nou toen t 11 uur werd zijn we naar de afgesproken plek gelopen en echt iedereen was boos op de begeleiding omdat ze ons alleen hadden gelaten :mad . En toen we eindelijk in de bus zaten zagen we 10 politiebusjes met loeiende sirenes naar de plek gaan waar wij net waren. Ik ben nog nooit van m'n leven zo bang geweest. :scared

Weergave- en sorteeropties

Gesloten