Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 17 van 250

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik wil kwijt dat ik de heeele avond heb zitten werken aan mijn 3 dagboeken en jawel.. 2 nieuwe!
De laatste twee zullen wel pas over 2 à 3 maanden verschijnen haha.

En morgen wordt mijn oma 83. Voor de rest mogen jullie niks weten dus ik wil niks kwijt. (H)

EDIT: ^Jouw nieuwe avatar is echt vet. ;)
Afbeelding
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ Jeetje, je hebt het er maar druk mee!

Pfoe, het is erg warm buiten, en aangezien er nog geen schaduw is blijf ik voorlopig nog eventjes binnen. Even m'n ouders overhalen dat we De Kolonisten van Catan gaan spelen, met Steden en Ridders natuurlijk ^^
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Gisteren was geweldig, ik vond vooral 's avonds de opening met de friesche paarden mooi ;D
Alleen toen we 's avonds weg gingen, liepen we dus naar de ingang om geld terug te halen (van een pasje, want je kan er verder neit met geld betalen) bleek die ingang al gesloten te zijn, inclusief de kraampjes, en dat domblondje had gewoon gezegt dat het open was.
Maargoed, we mochten van de bewaking ergens anders door, omdat me moeder 'invalide' is (ze loopt ongelofelijk slecht)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Tezz92
Groentehakker Groentehakker

wow ik ging gister voor een uurtje een boekje lezen buiten. Heb 90 bladzijden gelezen :woot is me nog nooit gelukt zo snel! En nu ben ik echt heeeeel bruin XD Ook een leuke bijkomstigheid :D

En ik begin nu toch wel zenuwen te krijgen voor mijn eerste schooldag dinsdag :scared . Elke dag anderhalf uur met de trein wordt al flink wennen (ik ben echt bang dat ik de verkeerde trein neem ofzo XD) En dan ook nog eens op een hele nieuwe school in een nieuwe klas en alles :scared :scared Het is leuk om je havo te hebben maar dan begint pas het echte ploeterwerk!
Afbeelding
It's me! Tessa (A)
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Donderdag word mijn vader geopereerd o; Aan z'n rechterschouder. Drie jaar geleden moest 'ie ook al aan z'n schouder geopereerd worden, maar toen was het z'n linkerschouder xD
Afbeelding
Marit.

Mijn vader is echt stressed! En allemaal door mijn oma, met kanker. Ze wil niet naar een verzorgingshuis en dus moeten mijn ouders en ooms en tantes alles doen, behalve dan wat de nachtzorg en ochtendzorg doet. Maar mijn vader ging dus naar haar toe, begint ze te zeuren over de hulp en de poetshulp. Mijn vader dus helemaal overstuur weg. Belt mijn oma, ze moest op de Po (WC), of mijn vader even wil komen. Mijn vader dus helemaal gestresst weg. En mijn vader en moeder moeten vanmiddag daar zijn. :S Echt de hele middag. En dat met dit hete weer. Mijn vader heeft ook psoriasis, dat wordt erger als hij gestresst is, meestal had hij het niet in zijn gezicht en nu dus wel. :( Ik vind het echt zielig.

v Dat is niet 24/7, 's morgens iemand om te wassen, 's avonds iemand voor de pillen, 's nachts iemand om op te letten en de rest van de dag is er een planning wie moet 'oppassen'

Laatst gewijzigd door Marit. op zo 21 aug 2011, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

^ :O dat is wel erg... Maar als je oud bent komt er toch iemand van het verzorgingshuis naar degene toe en verzorgt hem/haar ??
___
Ik ben echt lui geworden :O mijn broer is gister naar Groningen verhuist :cry ik hoop dat hij het leuk gaat vinden bij Philips :) ik mis hem nu al.. Ik ga straks ff achter wii fit plus :D ik heb echt zin in cassis xD
Afbeelding
o0simsfreak0o

neuwh ik wil dinsdag niet naar school :C
naja tis dan alleen boeken en rooster halen maar toch :C
begon net gewend te raken aan mijn vakantie :C

nu ga ik depressief doen :3
en het is mijn examen jaar en het jaar daarna moet ik naar een nieuwe school maar ik weet niet wat ik wil doen later dus is een nieuwe school ding kiezen moeilijk en vervelend en moeilijk :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

^Toch niet de Engelachspiertraining he :lol

Ik ga nu lekker Tomb Raider Legend doen
Eventjes lekker de Time Trial halen van Bolivia, en misschien nog wat relics pakken :sweatdrop
Just be kind.
Nina

^ Dat had mijn uitspraak kunnen wezen. Om 5 uur even boodschappen gedaan, verschrikkelijk druk was het >.< Ik kon m'n karretje niet eens normaal duwen.

Zo, vanavond niet meer zoveel doen. Beetje computeren, tv kijken enzo ^^
Marit.

Mijn kamer is vreselijk HEET! Het wordt altijd heet hier door mijn stomme computer >.<

EDIT:
Mwuhahaha, ik heb nog een week vakantie :D Wel donderdag boeken ophalen en dus in het weekend kaften :S En dan dinsdag naar school :P

Laatst gewijzigd door Marit. op zo 21 aug 2011, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Morgen naar school TT
Moet mijn rooster halen, en dinsdag moet ik volgens mij van 1 tot 4 naar school voor een voorlichting o.o
Sorry hoor, maar dat hoeft toch niet meer? Voor de eerstejaars kan ik het begrijpen, maar doe dan gelijk de hele school ;o
Mijn boeken zijn al gekaft, nu ngo wachten op het gs boek. 3:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten