Whaahh morgen naar Parijs met school voor 2 daagjes! Ik heb er super super veel zin in!!
Twee dagen lang met vrienden door die stad lopen en leuke dingen bekijken en morgen avond de Eiffeltoren op. Helemaal naar boven
Wel jammer dat ik om 5:45 uur al op school moet zijn
Ik ga morgen naar de tattoo/piercing shop!
Sowieso om een Helix te laten piercen, maar ook om alvast mijn ontwerp te bespreken voor een tattoo die ik wil gaan laten zetten. Yay!
Mijn ouders willen in de zomervakantie naar New York, maar ik heb niks met vliegtuigen
En toen ik zei in 2016 (Ze zijn aan de Titanic II aan het bouwen, en dan vaart hij van Londen naar New York) om dan naar Londen te vliegen.. Was ook niet zo'n succes..
Heerlijk van me vakantie aan het genieten. Morgen met drie klasgenoten gezellig een dagje naar Antwerpen met de trein. Nog nooit geweest in Antwerpen, maar lijkt me een erg mooie stad.
Gisteren heerlijk naar Scheveningen geweest met Ilja, mega leuk! Alleen holde telkens hard weg als de zee zegmaar aankwam
We zijn daarna naar Schiphol geweest en bijeen spottersplek gaan kijken naar hoe de vliegtuigen opstijgen, was erg leuk en Ilja vond het ook geweldig! Ze keekze de hele tijd na en dan kwam zo'n grote van KLM aanrijden en dan keek ze al vanaf het begin. Maar die grote vliegtuigen zien er machtig uit zeg! Klinkt erg stom, weet ik. Maar ook als ze langskwamen, de hele grond trilde onder je!
En vanochtend Ilja naar de dagcreche gebracht en zijn wij gezellig naar Antwerpen gegaan, erg leuk
En we gaan waarschijnlijk in Augustus naar New York, ik heb de vliegtuigen zien opstijgen enzo, en dat heeft mijn gedachte erover wel veranderd. Morgen gaan we de reis boeken en Ilja kan dan ook in het pension.
Maar nu kan ik echt niet wachten! Word er wel zenuwachtig van hoor. Maar ik vind het echt mega leuk. We gaan een week, maar omdat we een jetlag zullen hebben maar 6 dagen.
Maar wel grappig dat als we bijvoorbeeld om 10 uur vertrekken we om 12 uur aankomen terwijl de reis 6 uur duurt
Gisteren gezellige dag gehad in Antwerpen. Een hele mooie stad met mooie gebouwen. Maar die stoptreinen in België zijn echt een ramp! Het leek wel een spooktrein, zo'n oude lelijke stink trein waar telkens de lichten flikkereren. Dan vind ik de sprinter in Nederland stukke beter. Verder was het echt een super leuke dag
Omg.. WIJ GAAN IN AUGUSTUS NAAR NEW YORK
Vanochtend de reis geboekt, vind het echt mega leuk! Ik ben namelijk nog nooit verder geweest als Italië.
We vliegen via Brussel omdat dat 130 euro per persoon goedkoper is als Amsterdam, en qua rijden maakt het ook niet uit.
Ik kan echt niet wachten!
Whaah Parijs was echt episch. 's Avonds helemaal naar boven op de Eiffeltoren. Was echt prachtig. Ik ben ook naar het Louvre, de Notre Dame en het Pantheon geweest. Het was echt super super super gezellig
Oh wat wil ik dat graag nog een keer doen