Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 159 van 250

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^beterschap ;)
__
k moet eigenlijk naar bed... maar heb me muziek zachter gezet :) maar kga toch slapen want heb al wallen onder me ogen :( wakker gebleven voor die pose player (grrr
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Sxs Beterschap :)
@Catlin Hoe kan jij uit je hoogslaper vallen? Toen ik die had, is het me nooit gelukt xD
-
Nanana, ik moet vandaag mijn school surprise af hebben. Naja, van mezelf, ik moet ook nog die hier
thuis maken. En mijn scheenbeen doet pijn van gym, ik faalde weer eens ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Catlin aawh, welkom bij de club van mensen die uit hun hoogslaper vallen xD

ik heb me zo erg verveeld vandaag, erger dan normaal :\
bij rekenen heb ik zo hard mn elleboog gestoten tegen de tafel dat ik serieus bijna moest huilen :sweatdrop nu denk ik dat ie half gebroken is of zo xD

Laatst gewijzigd door xRainbow op di 29 nov 2011, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Mmm.. Eigenlijk heb ik voor zo'n 5/6 vakken hw, maar echt geeen zin :/
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Morgen 2 SO's ):
En de repetitie van Engels blijkt naar vrijdag te zijn gegaan, jay c:
Nu eventjes Duits & Frans doornemen en dan simsen <333
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

De sims laadt al een uur en nog steeds aan het laden, en hij is niet eens vast gelopen :glare
Misschien moet ik die Store Bundels er ook maar uit halen, of is het normaal dat Appoloos Plains zo lang laadt?
En zaterdag Gourmetten en ik heb een nieuwe nl leraar omdat mijn andere tijdelijk niet op school kan verschijnen, het grappige aan die leraar is dat hij zelf niet eens goed nederlands kan praten, je moet echt muisstil zijn om hem te verstaan.

Oeps pp :$
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
winterbaronI
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
di 29 nov 2011, 19:37

Wat vinden JULLIE?

Hoi allemaal!

Een beetje lange vraag, maar het kan nog nét! :D

Zelf ben ik een relatief verdeelde persoon. Sommige mensen doen hun schoenen meteen uit, als ze hun huis binnengaan. Waarom? Omdat ze uren dweilen willen voorkomen! BELACHELIJK TOCH!? Als iemand gewoon met zijn schoenen in huis leeft, hoef je heus niet elke dag UREN te dweilen, hooguit een kwartiertje per week met de stofzuiger over de vloer! Al dat gezeur over overtollig vuil op de vloer... Kijk, als er nou sneeuw ligt, dan kan ik het begrijpen, maar dit is toch een heel andere kwestie?! Schoenen uit... Ik vind het aan de ene kant raar, maar aan de andere kant normaal. Waarom raar?> lees het stuk hierboven. Als je op 'n bed gaat zitten of op de bank gaat liggen vind ik het ook normaal als je dit met je schoenen uit doet. Maar je gaat toch niet als je bij onbekenden bent, vragen of je je schoenen uit mag doen?! Als mensen het aan mij vragen, zal ik het wel doen, al begrijp ik vaak de reden niet. Het normale eraan, is dat er in sommige landen daar tradities voor zijn. MAAR MOETEN WE DIE ALLEMAAL ZOMAAR OPVOLGEN?! Neem nou China: daar is het normaal te BOEREN in het openbaar als teken dat het eten lekker was. Maar in Nederland? Wat gebeurt daar? 50% vind het onbeschoft, en 50% vind het gwn lekker. Als ik eerlijk ben vind ik 't in het openbaar enorm onbeschoft, maar als ik alleen thuis ben, wil ik nog wel eens lekker boeren (gewoon voor de lol :P ) lekker hard, en lang. Maar in 't openbaar, vind ik het zo NIET ZOALS HET HOORT! Gaan we weer terug naar die schoenen. Als mensen het in Libië doen, moeten WIJ het dan ook doen?! De zogenaamde "gastslofjes" zijn ook een nationaal fenomeen geworden. WAT EEN ONZIN?! Je gaat toch niet aan bezoek vragen of ze hun schoenen willen uit doen omdat ze zelf zo Hyper-Hygiëne zijn?! Bovendien stinkt 't... Als je met vrienden bent snap ik wel dat je lekker je schoenen uit doet en op de bank ploft, omdat dat gewoon gezelliger is, maar bij een etentje hoort dit toch niet? Met vrienden onder elkaar lekker een boer-wedstrijd organiseren, of gewoon een serieus gesprek voeren?

WAT VINDEN JULLIE: Boeren laten = 1. cool, 2. onbeschoft, 3. verdeeld (soms leuk en soms onbeschoft, zoals ik) 4. ik ben verslaafd aan boeren.

WAT VINDEN JULLIE: Schoenen uit = 1. dom 2. fijn, zit lekkerder 3. verdeeld (zoals ik) 4. IK DOE ALTIJD METEEN MIJN SCHOENEN UIT, OMDAT HET GEWOON MOET (voor hygiëne enzo) 5. ik doe het WEL omdat ik daar 'heet' van word

ALVAST BEDANKT!

p.s. ik zou voor vraag 1 en 2 voor 3 kiezen.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^^
Van die schoenen doe ik omdat het moet en fijner is, en als je met huisdieren enzo zit en mijn moeder in huis hebt, die stofzuigt wel meer dan 2 uur per dag...

Ik houd van sims zonder downloads, lekker snel <3
Morgen 2 toetsen, ben bang voor een onvoldoende voor Duits :S
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten