Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 16 van 250

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt

helemaal naar noord brabant? XD
is dat voor jullie tegenwoordig allemaal zo ver? :flapper

had ik eerst ook een beetje. Mijn beste vriend ging naar een andere school dan waar ik heen ging. In de eerste had ik toch nog een aardige vriendengroep met een helft mensen die ik al kende en de andere helft nieuwe mensen. in de 2e waren 2 van mijn beste vrienden weg gegaan. In de derde kwam er nog iemand bij die ik kende. Maar die is na 2 jaar ook weg. Dus ik heb er nog 3 van over van die groep. We waren bijna met zijn tienen af en toe. Maar goed, ik heb zat mensen waar ik mee op kan schieten, en het zou me echt verschrikkelijk lijken als je dat niet zou hebben.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

ik zat in de 1e met oude vriendinnen van de basisschool, maar ik vond ze echt niet aardig meer. Het waren van die popijopies geworden zeg maar ;p En ik werd helemaal buitengesloten en toen heb ik andere vriendinnen gemaakt (a) en dat zijn echt de beste vriendinnen die je je maar kunt wensen, we spreken elkaar elke dag ondanks dat we niet meer bij elkaar in de klas zitten.

Maarja, het verhaal is wat complexer, maar ik heb geen zin onm het allemaal uit te typen xD ik heb het al een x verteld namelijk ;p
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Jozz
Ik woon in de Hoekse Waard, dan is Noord-Brabent wel een eindje weg hoor. Zoek maar op!

@Hikari
Mijn probleem is dat ik geen vriendinnen kan maken :S. Ik voel me eerder een jongen zeg maar. Daarom sta ik ook het liefst met mijn oude vrienden (3 jongens) vandaag heb ik met 2 staan praten en lachen tijdens het tussenuur en de pauze. Bij de meiden voel ik me niet prettig. Ze zijn allemaal ook veel knapper dan ik. En dragen andere kleren, en allemaal al make-up. Vroeger was het voor de hele klas normaal dat ik zo was. Ik weet zeker dat die meiden (waar ik nu bij in de klas zit) het raar vinden dat ik nog nooit make-up en 'echt' nagelak heb aangeraakt/heb op gehad. Ik voel me gewoon eenzaam :S.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

@Jozz
Haha, misschien help je deels gelijk :p.
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
caesar11111

djon black schreef:die straf slaat ook echt nergens op hoor, dat hij nu opees bij jullie moet horen slaat nergens op en over zo'n grapje dat doet iedereen
en jozz ik ben het helemaal met je eens als hij het bij jullie niet leuk vind wat doet ie er dan nog? trouwens ceasar vind ie t wel leuk bij jullie?
wij vinden hem niet leuk en hij ons niet
hij wil gewoon niet alleen over de speelplaats lopen
dat komt gwn omdat inemand hem accepteerd
ze zeggen altijd, "wees jezelf" maar bij deze jongen is
er toch wat aanpassing nodig :s
Simmielove

^
Wees iemand die niet zo aangebrand reageert ;)

Ik dacht net eindelijk van die blauwe plek op mijn knie af, heb ik er weer 1 :'(.

Volgens mij zit Jeremy(o0simsfreak0o) bij mij op school, of hij heeft een cloon, of iemand die veel op hem lijkt :p.
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Nina schreef:Ik had gewoon een 8.6 voor mn wiskunde :O Ben een hele punt omhoog gegaan voor mn gemiddelde. En dansles was leuk :D
Ik een 9,4...
En die voor Economie was slechter...6.8.
Maar, toen ik hem opnieuw nakeek werd het toch een 7.3, omdat die leraar helemaal niet goed nakijkt :S
(Hij heet meneer Rutch but iedereen, zelfs mijn mentor noemt 'm Fudge :lol)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Wat een verhalen hier zeg :blink
ik heb er ook nog wel een paar: (a)
gister wilde ik van school naar het station fietsen, moest ik dus met een fiets met banden zonder profiel over een spekgladde brug, komt er een windstoot, word ik zo een meter opzij geblazen, dat was écht eng! :bored

en ik had op een open dag van mijn school 2 meisjes ontmoet (M en E) waar ik op de kennismakingsdag de hele tijd bijstond... toen het schooljaar net een dag of twee begonnen was kwamen M en ik erachter dat E heeeeel irritant is... :S
en toen trok M ook nog naar een ander groepje toe en nu ben ik vriendinnen met andere E :fluit
(ook mijn verhaal is veel langer, maar ik heb ok geen zin om het helemaal uit te typen...)
Afbeelding
Nina

Snateraar schreef:
Nina schreef:Ik had gewoon een 8.6 voor mn wiskunde :O Ben een hele punt omhoog gegaan voor mn gemiddelde. En dansles was leuk :D
Ik een 9,4...
Maar, toen ik hem opnieuw nakeek werd het toch een 7.3, omdat die leraar helemaal niet goed nakijkt :S
Daar gaat mn geweldige gevoel :sweatdrop
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Nina schreef:
Snateraar schreef:
Ik een 9,4...
Sorry :(
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Nina

Snateraar schreef:
Nina schreef:
Snateraar schreef:
Ik een 9,4...
Sorry :(
Haha :flapper Het is wel mn hoogste cijfer voor wiskunde :D In de tweede dan, vorig jaar had ik een keer een 10 :)
Liza

NEEEE.. Onze stagiar. (Een jongen) Is weg! Hij gaat nu weer verder met zijn opleiding maar niet bij ons! Hij was een hele grote steun voor me. =o
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten