@Maike
Z'n films zijn gewelidig!
Ik ben bezig met een Anime foto

2074 berichten • Pagina 16 van 104
Die ken ik ook wel en heb hem ook op m'n pc staan. Ik gebruik hem heel soms voor wat dingetjes, maar echt 3d models erin maken kan ik niet.Jozz schreef:kennen jullie ook 3ds max? dat gebruik ik vaak voor 3d modellen
Laatst gewijzigd door Hikari-desu op di 30 nov 2010, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben nog aan 't lerenZemm schreef:Die ken ik ook wel en heb hem ook op m'n pc staan. Ik gebruik hem heel soms voor wat dingetjes, maar echt 3d models erin maken kan ik niet.Jozz schreef:kennen jullie ook 3ds max? dat gebruik ik vaak voor 3d modellen
Deze vind ik noog steeds het leukste die ik gemaakt heb in C4D. (alleen die heb ik 'ooit' al een keertje laten zien). Alleen hij is nog niet 100% af.
Ah, goeie oude Gals!...De eerste manga die ik ooit las...Hikari-desu schreef:kogal is een kledingstijl, vooral bekend in japan en ook wel in omliggende landen. Alles behalve bekend in nederland dusen je kunt ze vooral in tokyo vinden, met name de wijk shibuya.
tsja, hoe zal ik het beschrijven, ik laat mijn kogal-stijl inspireren door de manga van Mihona Fuji, Gals!
plaatjee:
vooral veel kleur en accessoires dus
Ja, ik was vergeten de vloer weer omhoog te zetten nadat ik wat aan het experimenteren wasZemm schreef:Ziet er al leuk uit hoor.![]()
Alleen hij zweeft en beetje.