Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 149 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Marit. schreef:Mijn hond heeft waarschijnlijk iets aan haar baarmoeder en nu moet ze geopereerd :o
Dan wordt de baarmoeder eruit gehaald en moet ze miss 1 nacht daarblijven en zowiezo een kap om d'r hoofd. :(
Echt zielig.
Mijn hind kreg een x zo'n kap omdat ze wat had aan haar staart. Ze is echt een paar keer keihard evallen. En die hond had toen al een beetje staar aan een oog dus dat maakt het nog zieliger ):

De mentalist gaat verder, ze hebben deze aflevering op een super mooie locatie gefilmd <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Vandaag heeft ons forum het 4800e lid kunnen verwelkomen!

Ik ben blij dat andere teamleden, toen we de site 2,5 jaar geleden lieten bouwen, mij overgehaald hebben om ook echt een forum aan Sims Nieuws te koppelen. Mijn grootste angst was namelijk een dood, niet gezellig forum met nauwelijks leden en daar had ik geen zin in.

Maar het Sims Nieuws forum is nu een groot, actief, informatief en gezellig forum en we daar zijn we trots op. Op naar de 5000 leden dus!

We willen al onze forumleden bedanken want jullie maken het forum tot wat het nu is.

:knuffel
Afbeelding
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Goed gedaan allemaal :D !

Pfoe, het leven is niet altijd zoals je zou willen dat het gaat -.- Heb verteld tegen m'n crush dat ik hem leuk vind, maar hij is op een van mijn beste vriendinnen :(
FranSor
Beheerder Beheerder

Ik wil even kwijt dat ik nog steeds in mijn badjas zit! Ik heb een uur gewacht tot mijn moeder zou gaan douchen en nu wilde ik gaan douchen, moest zij perse eerst! Grrrr.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^^
Die reclame vind ik zo hard falen xD
-
Vanmiddag weer eens naar de bieb, samen met een vriendin die daar ook heen moet.
En ik faalde vannochtend nogal, ik had een boek gejat van die vriendin, komt ze daar achter;
'Geef terug'
'Nee, want ik heb hem eigenlijk niet gejat. Ik bescherm je tere, tere kinderzieltje tegen.. ' Balblabla. Ook echt super dramatisch xd
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Nou... hiki, dan is alles toch mooi goed terecht gekomen!!!
Mijn excuses voor de 'stop periodes'

ik wil kwijt... dat ik eigenlijk niet zoveel mee maak en ik het gevoel heb, alsof iedereen hier zo'n beetje elke dag wel wat meemaakt...
Afbeelding
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^ je hebt trek in kapsalon? juist.. xD

vandaag heb ik me gewoon zo hard lopen vervelen dat het mensen ging irriteren xD

v bij ons viel gym uit n,n dus toen sloeg ik aan het vervelen xD

Laatst gewijzigd door xRainbow op vr 18 nov 2011, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik. haat. school.

ofnaja, gym..
Ik had vanochtend al last van mijn rug, en toen kregen we een leuke *sarcasme* conditie test. T-T
En volgensmij ben ik nu half aan't doodgaan. T-T
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Simmielove

Zooo'n zin in morgen <3
Nu ff lekker simsen, ga echt geen huiswerk maken, doe ik wel een andere keer.
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simmielove

Sorry voor pp, maar ik moet dit echt ff kwijt;

Ik ging dus net mijn hond uitlaten, naja, daar zat dus dat rotjong met z'n "gang" (hij pestte me vroeger best wel vaak (in de eerste))
Dus we waren bijna bij het einde van het park, roepen ze dikke snol naar me, dan die met die hond. En dan of ik nog wat dik vuurwerk wilde lenen. Naja, heb ze gewoon genegeerd, maar alsnog, ze kwetsen me wel. Ben er gelukkig dit jaar verder wel vanaf :X
Afbeelding
AnsjJ2

Vandaag had ik al weekend, maar pfoef.. Voel me zo beroerd! Al de hele week trouwens, maar gewoon naar school gegaan om alles netjes op te leveren. En vandaag leek het wel alsof ik stoned was xD tenminste, dat zei mijn vriend! (Natuurlijk is dat niet zo.)

Zo meteen even lekker koken, eten, gtst kijken en dan Simmen!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten