Re: Wat wil je kwijt?
Ik ben een beetje bezorgd om iemand nu

3048 berichten • Pagina 144 van 153
Shit, nee, het moet, anders vallen er serieus doden.. Ik heb daardoor bijna zelfmoord gepleegt, maar ik ben anders gaan denken door mijn vriendinnen, en nu vind ik mezelf mooi.. En één van mijn vriendinnen krijgt daardoor anorexia, dus doordat ze zichzelf dik vind en lelijk. - ze is graat mager. - Mijn andere vriendin vind zichzelf lelijk.. En ze is hartstikke knap <33Evannahsue schreef:je kan niet veranderen hoe iemand over zichzelf denkt
Je kunt altijd veranderen hoe je over jezelf denkt, maar daar heb je wel anderen bij nodig. Gewoon af en toe complimentjes geven, en aardig zijn kan wonderen doenLiza schreef:Shit, nee, het moet, anders vallen er serieus doden.. Ik heb daardoor bijna zelfmoord gepleegt, maar ik ben anders gaan denken door mijn vriendinnen, en nu vind ik mezelf mooi.. En één van mijn vriendinnen krijgt daardoor anorexia, dus doordat ze zichzelf dik vind en lelijk. - ze is graat mager. - Mijn andere vriendin vind zichzelf lelijk.. En ze is hartstikke knap <33Evannahsue schreef:je kan niet veranderen hoe iemand over zichzelf denkt
Laatst gewijzigd door pipapanda13 op do 21 jul 2011, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door Simmielove op do 21 jul 2011, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
:'DMonstermummie schreef:^ AHAHAHAHAHA! Onweer heeft dus ook de moves like jaggerr. ;p
(Maike en Roos: Dat lied is aanstekelijk -.-)