Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 15 van 250

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt

zo, stond vanochtend op met een goed humeur (is vrij zeldzaam XD) en ik stap op mijn fiets, wel iets te laat maar goed dan fiets ik maar wat harder. En ik rijd de weg op, stormt het onderhand en wat denk je? Zoals altijd wind tegen! Dus toen was het wel over met mijn humeur, HE-LE-MAAL kapot op school aangekomen.
Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel XD
ben net in een half uur naar huis gewaaid, is ook wel eens fijn :knuffel
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Discussie voor Nederlands ging goed. :applaus Voor mij doen dan. :P
En ik had vandaag een Engels woord SO (en dat zijn dus veel te veel woordjes om te leren; 200+)en maar 5 van de 28 mensen hadden maar een voldoende. Dan ben ik nog wel blij met mijn 5,3. 8-) Meestal heb ik wel een voldoende hoor. :P
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ughh bij mij was het 5de tussen uur. Bah! En daarna meteen de pauze. 5 kwartier niksen :S.
Had vandaag Franse S.O heb een 7.8!! Ik ga niet naar mijn nicht vanavond, ze word 18. Maar mijn ene nicht is er zowiezo al niet, die moet paardrijden. En dan is er voor mij ook weinig aan. Ik heb het jongste meisje van mijn vaders kant. De rest zijn allemaal jongens. 1 neef is 11 maar super kinderachtig en gild vaak en heel ook. En ik kreeg vandaag mijn gym tas niet in mijn kluis :p. Heb hard staan duwen.
En ik kon mijn bio niet vinden, vond mijn leraar geen probleem, dus mocht ik een boek van hem lenen. Bleek mijn nederlandse schirft zich er omheen gevouwen te hebben:S. Naja..

Duss dit was mijn dag :p!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

UPDATE 8 VAN NEW LIFE ONLINE!!

Ik wil Dr.Pepper :S. En mijn keel doet nog steeds pijn. Mijn moeder heeft me aangestoken :S.
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
caesar11111

leuk ;D
@ simielove, dat van die biokaft heb ik oowk constant :p

ik heb het wat minder leuk op school gehad :(
nou op school in onze klas hebben we allemaal kliekjes.
(Groepjes van vrienden enzu ;) )
maar we zijn ook wel sociaal met elkaar hoor.
Onze klas s echt een hechte groep :)
Maar dus, er is een jongen in onze klas die nergens echt bijhoort.
Vroeger stond die bij een ander groepje op de speelplaats mar daar is ie weggejaagd ;o
En nu staat ie bij ons.
En ik moet erlijk zeggen, die gast is echt een schijtert :(
hij spreekt nooit met iemand af, zit enkel maar bij zijn moeder en is een echt broekventje.
bovendien is ie helemaal niet vriendelijk ... hij staat er dan en als er eens een grapje over hem wordt gemaakt ( meestal door mij :$ ) vliegt ie meestal uit
terwijl iedereen dat niet meent en dat ook bij elkaar doet :o
Op een gegeven moment hebben we gezegd dat we 'm echt niet meer moesten en
niet meer bij ons hoefde te staan.
Toen is ie naar de onderdirectrice gegaan en zij heeft één van ons appart naar haar bureau gevraagd.
En Hem/ ons verplicht om hem in onze groep te nemen zodat ie zich 'thuis' voelt ...
ik vind dat behoorlijk heel laag en goedkoop dat ie iemand alleen beschuldigd ;o
wat vinden jullie :$ ???

ik hoor graag je mening
( als je het hele verhaal wilt lezen natuurlijk :p )

@ simielove ga zoow lezen :thumbsup
o0simsfreak0o

@Caesar: ik vind het nogal laag dat ie dat doet, hij moet eerst naar zich zelf kijken, zij gedrag is wat ik er uit opmaak ook niet echt geweldig ofzo
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

hmm.. ik vind dat je eigenlijk geen grapjes hoort te maken als je ziet dat hij nogal een schijterd is als je begrijpt wat je bedoelt ;D maar om jullie nou de schuld te geven van ALLES, dat gaat mij nou echt te ver. Hij is al eens eerder weggejaagd en misschien ligt het niet allemaal aan jullie, maar ook aan hem. En daarnaast vind ik de "straf" die jullie gekregen hebben ook nogal :sweatdrop
Simmielove

@Caeser
Dat ie nergens bij hoort lijkt vreselijk op mij :$. Maar dat-ie zo reageert!! Da's niet normaal! Echt niet! Dat had je moeten zeggen. Maak anders weer een grapje (niet dat je dat meent zeg maar) en neem het op. Heb jij bewijs, staat hij met zijn mond vol tanden ;).
Afbeelding
caesar11111

leuk dat ik jullie mening lees :)

@ hikari, het zijn geen persoonlijke grapjes tegen hem.
we zeggen het ook constant over onze beste vrienden, tegen hem doen we het amper ;)
maar daar stoppen we nu zeker mee ;)
wat die straf betreft moeten we tegen dinsdag opeens z'n beste maatjes worden :blink
op wat slaagt dat ?
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

@ caesar: oke, ik begrijp het ;)

Maarja, je kan echt niemand dwingen vrienden met je te worden. Ze zeggen toch wel eens met geld koop je geen vrienden? Nou, dit begint er wel erg op te lijken :S
Simmielove

^
Idd

Argg ik ga de hele week niks meer zeggen. Mijn keel doet zoveel pijn :'(.

Mijn laptop viel op eens uit. Ik kreeg haast de dood schrik :$.
Afbeelding
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

die straf slaat ook echt nergens op hoor, dat hij nu opees bij jullie moet horen slaat nergens op en over zo'n grapje dat doet iedereen
en jozz ik ben het helemaal met je eens als hij het bij jullie niet leuk vind wat doet ie er dan nog? trouwens ceasar vind ie t wel leuk bij jullie?
Afbeelding
Jozz

djon black schreef:die straf slaat ook echt nergens op hoor, dat hij nu opees bij jullie moet horen slaat nergens op en over zo'n grapje dat doet iedereen
en jozz ik ben het helemaal met je eens als hij het bij jullie niet leuk vind wat doet ie er dan nog? trouwens ceasar vind ie t wel leuk bij jullie?
eerst lapt hij hun erbij bij een of andere directrice, en dan moet hij daarna een vriend zijn van datzelfde groepje. Hoe krom kun je het verzinnen
Simmielove

^
Idd!
------------------------------------------------

Ik wil terug naar groep 8 :'(. WIj hadden een super hechte klas, de andere 8 niet. Wij dus wel. 1 iemand is helemaal alleen naar noord-brabant, die kan dus ook geen vrienden maken. En die kwam dus uit een klas waar ze gepest werd. Ze werd bij hun niet geaccepteerd en toen ze bij ons kwam maakte wij juist vrienden met haar. Ik mis echt al mijn vriendinnen. Als ik mijn schoolkeuze overniieuw zou mogen maken zou ik naar die andere school gaan. Ookal al voel ik me daar niet prettig.. Wat je allemaal voor je vriendinnen over kan hebben....
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten