mwah, ik speel sims 2 en word er moe van
ik heb een ongehoopte tweeling gekregen dus nu moe tik voor 2 baby's zorgen die te veel eisen
gelukkig had ik 3 van de 4e katten nog ter adoptiegesteld anders was het daar eenhell
nu wonen er nog 2 baby's, 2 volwassen 1 oudere ennog 1 poes
en ik speel zonder cheats tenzij ze met vaardigheden bezig zijn dan hou ik hun balkjes liever groen
pffffffff dacht vandaag ff dat mijn huis in brand stond.
kwam thuis van boodschappendoen, allemaal rook bij mijn balkon.
iedereen in paniek, wat bleek??
Bovenbuurman was aan het barbequen op brandende kolen met veel olie.
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Ik dacht; laat ik updaten, dat is bij mij altijd goed gegaan, dus waarom niet.
En je raad het natuurlijk al, m'n simsspel doet het niet meer.
Snap er niks meer van, ben een half uur bezig geweest om me te registreren bij World of sims3(geloof dat het mod the sims was).Wat ik ook invul ik krijg maar niet onderaan het knopje registreren(het blijft grijsdoorzichtig) Mn oude registratie naam enzo werkt niet dus denk doe het opnieuw maar er gebeurt niks
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of kan je je voorlopig niet registreren op die site(zijn ze vergeten het knopje te activeren ? )
Ach blijf wel op sims 3 nieuws lezen
Ga ff liggen, vanavond begint de kermis hier en volgende week feestweek, ff feest vieren met mn dochter :applaus
de site die naar dat adres verhuist was, is niet de mts met de downloads enzo. de ene was modthesims.info (downloads) en de ander was modthesims2.com ofzo.
heel verwarrend ja, dus wees blij daar de ene zijn naam heeft veranderd