Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 138 van 153

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Wat wil je kwijt?

ik ben kapoooooot :|
vandaag hadden we een of ander afscheidsfeest van groep 8 n het thema of whatever was neon. dus iedereen in van die over de top regenboog-kleding lopen enzo :3 best wel grappig, maar toen gingen we elkaars haar in verschillende kleuren spuiten en nu heb ik geel-groen-rood en een klein beetje blauw haar xD
anyway, er was echt superveel geregeld, maar r waren dus ook 2 mensen van een sportschool (xd) in de buurt. en toen moesten we een of ander dansje instuderen en later kwamen de ouders nog kijken :sweatdrop
niet dat dat van mij had gehoeven, toen we moesten dansen kreeg ik echt zwaar de slappe lach xD
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Nieuwe ava & sig. Alleen ga ik denk ik zo weer even de ava veranderen (:

Zo douche en lekker Top Gear kijken :swing
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

M'n laptop doet het eindelijk weer! M'n eigen pc'tje weer, dat is toch veel leuker :D

Alleen kan de pc met de Sims erop ws niet worden gered en ben ik mn saves kwijt :(
superfan
Snode rechterhand Snode rechterhand

hallo iedereen :)
iedereen ook zo genoten van het goede weer vandaag? :sweatdrop
ben nu eens online op sn dat is lang geleden :sweatdrop xD
maarja hier ben ik dan :)
pff mijn "zusje" is weer heel lief vandaag :cursing :glare
naja iedereen morgen is het weer slecht weer :cry wel meer tijd om te simsen en al die andere dingens xD
Afbeelding
Simmielove

Bij mij was het vandaag super warm :o

Net zo gelachen bij Top Gear.
De Pel (de kleinste auto ter wereld) zou de auto van de toekomst kunnen zijn, omdat hij gewoon in een lift past.
En toen ging dus die Clarkson erin, en ervoor zei hij echt zo,"I now you all expect that Richard Hammond goes in to this car"
En toen ging hij met z'n 1.96 in die kleine auto xD
En hij zo naar dat BBC kantoor. Hij reed daar gewoon met die auto, en toen kwam op begeven moment iemand (naam vergeten) en die reed weg met die auto.
En toen ong. het einde was, stond Clarkson weer met die auto voor het stoplicht, en toen kwam iemand aanlopen en draaide die auto xD (ook naam vergeten)
Maargoed, die auto is ook zo licht dat je 'm gewoon kan optillen ,o
Maar hij is wel super cute <33

Minder leuk nieuws;
Mijn oma kan een tumor bij haar darmen hebben :(
Maar voorlopig is het goed opereerbaar!

EDIT:

Ik wil ook nog kwijt dat mijn moeder gisteren, eergisteren nogal stoned was van de medicijnen. Ze had zelf een herinnering dat ze zei, 'pas op voor de fruitvliegjes op de bananen' :sweatdrop
Ze is er wel gelijk mee gestopt, want de volgende morgen kon ze haast haar bed niet meer uitkomen ;x

Laatst gewijzigd door Simmielove op za 16 jul 2011, 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Steven

Ik ben ook weer eens op sn :) tis lang geleden XD (op het forum dan) maarja ik zie wel of ik blijf :P overtuig me maar XD

EDIT: ik moet ff een nieuwe ava erop pleuren ;P
Simmielove

Leuk^

Ik verveel me nu al :sweatdrop
Ik ben nu maar aan 't ds'en ;a

Ik heb er gisteren ook een spel voor besteld ;a
Afbeelding
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Melanie schreef:^Dat is inderdaad een ontzettend leuk idee, maar ik vraag me af of je niet ontzettend hard moet werken wil je een taal in een jaar zo goed onder de knie krijgen dat je een heel boek kunt vertalen. Maarja, misschien heb je wel zeeën van tijd, dan is het natuurlijk een keigaaf idee!

Ik ben op het moment aan het simsen en heel erg aan het genieten van de vakantie!
Dat was ook het gene waar ik tegen op botste :sweatdrop maar volgens mij mag je over één project meerdere jaren doen, en anders die ik gewoon een paar hoofdstukken, ik zie wel.

-
Ik heb vandaag cakejes gebakken met mijn moeder en mijn neefje, ze zijn een beetje misvormd :sweatdrop
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik ga vanavond mijn haar eventjes wassen, en dan föhnen, en misschien stijlen, dan opmaken en foto's maken. ;d
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten