We gaan zo naar het ziekenhuis vanwege mijn moeder. Ze kan een trombose been hebben
OMdat ze zoveel pijn had heeft ze de huisarts gebeld, en die vertrouwde het niet. Maar ik ben dan zo'n iemand die dan meteen van het ergste uitgaat
Simmielove schreef:We gaan zo naar het ziekenhuis vanwege mijn moeder. Ze kan een trombose been hebben
OMdat ze zoveel pijn had heeft ze de huisarts gebeld, en die vertrouwde het niet. Maar ik ben dan zo'n iemand die dan meteen van het ergste uitgaat
@Simmie : Zelf heb ik ook een medisch traject waar je u tegen zegt.. En ik ga ook van het ergste uit, kan je beter doen en dan valt het mee.. dan je denkt : ach zal wel ! En dan is het ernstig
Mijn hamster heeft net een hartaanval gehad van mij geloof ik
Ik wou 'm aaien, maar hij sliep nog een soort van en toen heb ik 'm laten schrikken.
Best wel zielig, want hij lag ineens met van die supergrote oogjes, op z'n rug met de pootjes naar mijn vinger te kijken.
Evannahsue schreef:Zo erg is een trombose been nou ook weer niet ..
Ik ga zo naar harry potter!
Weet ik, maar ik schok gewoon zo erg, want stel dat het wel mis xou zijn ;x
Het ergste dat min. Moeder ksn krijgen is een soort longonysteking. Dus ik ben wel opgelicht!
Ik ging om 8 uur naar mijn opa en oma, om 11 kwamen mijn ouders yerug, ze zijner dua ruim 6 uur geweest.
Mijn oma heeft 't ook een keer gehad, maar die brak haar enkel in de kerk
Bij mij gebeurt dat soms ook, gewoon in een keer.. Maar ben het al gewend, dus dan weet je al waar alles zit ;d
______
Ben echt mijn nacht en dag aan het omdraaien.. Gisteren om half 4 gaan slapen, en vandaag tot half 4 (Jaah, toevallig ;p) uitgeslapen.. En nu ben ik natuurlijk weer niet moe enzo
Jesses, het gaat goed in mijn familie hoor.
Nu ligt mijn oma ook in het ziekenhuis, waarschijnlijk heeft ze aambeien. En me moeder die heeft echt pijn ;x
Ik ben aangenomen bij de schoenenwinkel Hoef geen zwaar werk te doen, als er nieuwe schoenen binnenkomen moet ik stickers met de maat enz. erin plakken, de schoenen in dozen doen en in het magazijn zetten. Heb er zin in